mort112 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Nå skal familien min kjøpe seg en bærbar pc, som skal brukes mest til skriving men også spill, den bør ha god batteri kapasitet og ikke støye så mye. Vi har også tenkt å sette opp trådløst nettverk hjemme. Så jeg tror vi må kjøpe en med Intel Mobile prossessor og Centrin teknolgi. Er det noen som har en bærbar å anbefale/fraråde meg å kjøpe? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=210021 Les den dødsbra tråden der Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Nå skal familien min kjøpe seg en bærbar pc, som skal brukes mest til skriving men også spill, den bør ha god batteri kapasitet og ikke støye så mye. Vi har også tenkt å sette opp trådløst nettverk hjemme. Så jeg tror vi må kjøpe en med Intel Mobile prossessor og Centrin teknolgi.Er det noen som har en bærbar å anbefale/fraråde meg å kjøpe? Kanskje en ECS 556 fra Multicom.no kunne vært noe? Lenke til kommentar
zuhr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 whitebox www.whitebox.no CL-1557 perfekt laptop for familien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå