Gå til innhold

OK.no-skin ødelagt, Beskrivelses-feltet borte.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer. Det vil være borte ved lanseringen av det nye forumet og OK.no-skinnet har allerede fjernet det. Håper også at snart de andre får gjort det da det bare skaper plager her på forumet. Det er dessverre alt for mange som ikke greier bruke de skikkelig.

Lenke til kommentar

Men det dere også må tenke på, er at emnefeltet må bli lenger. Hvis man skal klare å lage en GOD topic hvis man f.eks. har et meget innviklet problem, må man kunne skrive mer enn 50 tegn (eller nå enn hvor mye det står på).

Lenke til kommentar

Jeg har liten tro på at man ikke klarer lage en bra topic på den lengden vi har i dag. Vi klarte det før, en stor del av andre forum greier det i dag og jeg har greid det nå og da når jeg har endret topics :p

Endret av Blib
Lenke til kommentar

I følge rettingingslinjene så skal man skrive informative overskrifter, har hendt at jeg har måttet putte resten av topicen min i beskrivelsesfeltet pga mangel på plass.

Endret av LoS
Lenke til kommentar

Unnskyld meg moderatorer, men jeg må uttrykke min misnøye ved dette. Beskrivelsesfeltet var veldig fint å ha for å skape interessante overskrifter på poster slik at folk leser dem. Eksempel fra min hukommelse:

CPU-temp til himmels!

Bare pga Windows reinstall?

Om ikke det er en ok topic, så vet ikke jeg. Da må dere forklare hvordan den i så fall skulle vært. I tillegg gav beskrivelsesfeltet en mulighet for å leke litt VG-journalist, noe som ikke er en uting.

Jeg har bare en ting å si, få tilbake beskrivelsesfeltet! :yes:

EDIT: Med beskrivelses feltet kunne man også få løste poster til å dø ut ved å skrive *Løst* i dette feltet. Det er ikke lenger mulig... :nei:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

QUOTE (tor_erik @ 16/05/2004 : 13:46)
Om ikke det er en ok topic, så vet ikke jeg. Da må dere forklare hvordan den i så fall skulle vært. I tillegg gav beskrivelsesfeltet en mulighet for å leke litt VG-journalist, noe som ikke er en uting.

Du kan nå slå sammen tittelen til èn og samme. Dvs noe slikt som dette; CPU-temp til himmels, bare pga Windows reinstall?. Dessuten skal en "korrekt" overskrift i en avis ikke være over 5 ord, så om du leker VG-journalist vet jeg nå ikke helt...

EDIT: Med beskrivelses feltet kunne man også få løste poster til å dø ut ved å skrive *Løst* i dette feltet. Det er ikke lenger mulig...  :nei:

Kan man ikke skrive løst forran spørsmålet da?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...