Dingot0m Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Humm, la merke til noe når jeg skulle opprette et topic idag, det var at feltet under Emne-feltet, altså beskrivelses-feltet er borte Jeg prøvde å skifte til hw.no-skin, da var det der igjen. Så skiftet jeg tilbake og *poff* borte. Lenke til kommentar
sim Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er vel slik at det er fjernet på noen templates. Etter litt tid skal det fjernes helt, fordi folk ikke klarer å bruke det skikkelig. Iallefall det jeg har hørt. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Stemmer. Det vil være borte ved lanseringen av det nye forumet og OK.no-skinnet har allerede fjernet det. Håper også at snart de andre får gjort det da det bare skaper plager her på forumet. Det er dessverre alt for mange som ikke greier bruke de skikkelig. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Men det dere også må tenke på, er at emnefeltet må bli lenger. Hvis man skal klare å lage en GOD topic hvis man f.eks. har et meget innviklet problem, må man kunne skrive mer enn 50 tegn (eller nå enn hvor mye det står på). Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Jeg har liten tro på at man ikke klarer lage en bra topic på den lengden vi har i dag. Vi klarte det før, en stor del av andre forum greier det i dag og jeg har greid det nå og da når jeg har endret topics Endret 12. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) I følge rettingingslinjene så skal man skrive informative overskrifter, har hendt at jeg har måttet putte resten av topicen min i beskrivelsesfeltet pga mangel på plass. Endret 12. mai 2004 av LoS Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Dårlige prioriteringer angående hvilke ord da kanskje? Men, forslaget er hørt og det er jo egentlig ingen grunner til ikke å øke størrelsen litt. Vi får se Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Aha! Så det er sånn det henger sammen. Takker for svar EDIT: Digger avataren din, Blib! Endret 12. mai 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Til info har disse nå blitt fjernet fra flere skins, og om ikke lenge er det borte på amobil Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) Unnskyld meg moderatorer, men jeg må uttrykke min misnøye ved dette. Beskrivelsesfeltet var veldig fint å ha for å skape interessante overskrifter på poster slik at folk leser dem. Eksempel fra min hukommelse: CPU-temp til himmels! Bare pga Windows reinstall? Om ikke det er en ok topic, så vet ikke jeg. Da må dere forklare hvordan den i så fall skulle vært. I tillegg gav beskrivelsesfeltet en mulighet for å leke litt VG-journalist, noe som ikke er en uting. Jeg har bare en ting å si, få tilbake beskrivelsesfeltet! EDIT: Med beskrivelses feltet kunne man også få løste poster til å dø ut ved å skrive *Løst* i dette feltet. Det er ikke lenger mulig... Endret 16. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
jocke Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 QUOTE (tor_erik @ 16/05/2004 : 13:46)Om ikke det er en ok topic, så vet ikke jeg. Da må dere forklare hvordan den i så fall skulle vært. I tillegg gav beskrivelsesfeltet en mulighet for å leke litt VG-journalist, noe som ikke er en uting. Du kan nå slå sammen tittelen til èn og samme. Dvs noe slikt som dette; CPU-temp til himmels, bare pga Windows reinstall?. Dessuten skal en "korrekt" overskrift i en avis ikke være over 5 ord, så om du leker VG-journalist vet jeg nå ikke helt... QUOTE EDIT: Med beskrivelses feltet kunne man også få løste poster til å dø ut ved å skrive *Løst* i dette feltet. Det er ikke lenger mulig... Kan man ikke skrive løst forran spørsmålet da? Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tror vi fortsetter dette her. Ser ikke noe vits i at det er t tråder om emnet nå som dette gjelder alle skin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg