superreven Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei! Har nettopp kjøpt meg et Sapphire 9800 PRO, 128MB. Med dette følgte tweak tool`en Redline, men jeg har ikke hørt så mye om denne. Vil det være bedre å bruke RivaTuner, i såfall hvorfor? På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Jeg kan ikke mye om RivaTuner, men jeg har RedLine selv! Redline er et bra program siden man kan klokke med det og stille på forskjellige instilinger på skjermkorte! Også når du skal spille spill så gjør den sånn at du får automatisk den beste oppløsningen og sånt, som korte ditt kan klare. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Også når du skal spille spill så gjør den sånn at du får automatisk den beste oppløsningen og sånt, som korte ditt kan klare. IKke nødvendigvis bra. Riva er nok best. Last ned ATi-tool så ser du hvor langt kortet klarer så stiller du riva opp til den frekvensen, og seff Overclock at Startup. Da funker det!.... Lenke til kommentar
Endre Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Redline har jeg ikke prøvd, men jeg har hørt mye dritt om det. Bruk RivaTuner, PowerStrip, ATiTool etc. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 RadLinker er i mine øyne best. Følger med Omegadriverene. Lenke til kommentar
superreven Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Også når du skal spille spill så gjør den sånn at du får automatisk den beste oppløsningen og sånt, som korte ditt kan klare. IKke nødvendigvis bra. Riva er nok best. Last ned ATi-tool så ser du hvor langt kortet klarer så stiller du riva opp til den frekvensen, og seff Overclock at Startup. Da funker det!.... Følgte ditt råd, har nå klokket kortet fra 378/338 til 440/380 og det er blitt heftig!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå