Nathan Sykes Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har WinXp på en 120gb digital cavier, og nå er det 20 gb igjen. Jeg merker nå at det går mye tregere, og innimellom når pc'n har stått på en stund, blir rammen brukt helt til randen av surfing i opera og i mapper. Eneste jeg gjør er å se filmer, surfe i opera, samt laste ned med mIRC, Kazaa og overnet. Noen tips utenom å kjøpe ny harddisk? eller vil det fikse problemet. PS: rebooting av pc, eller explorer.exe løser problemet for meg Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 kan være spy ware. last ned ad aware eller spy sweeper Lenke til kommentar
Ulkesh Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Masse du kan gjøre..... Overstadig bruk av minne tyder på snylte-programmer, sjekk for Trojanere eller spyware. Lavasoft Ad-aware gjør en god jobb på spyware. Ad-aware Grisoft Free Edition gjør en god jobb på de fleste virus. Grisoft Free Edition Virus Scanner Ellers, last ned Crap Cleaner som sletter alt av midlertidige filer, også cookies med automatisk innlogging til sider... Bruk med forsiktighet. Crap Cleaner Endret 11. mai 2004 av Ulkesh Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei. Jeg vet at Opera av og til kan begynne å forsyne seg ganske grådig av minne, så det kan noen ganger lønne seg å avslutte Opera og så starte det på nytt. Sjekk i oppgavebehandling hva som bruker mest minne.. -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå