Rocket Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 pga at mitt a7a tok kvelden på lan her om dagen, så måtte jeg i full fart kjøpe meg dette, ecs elitegroup. når jeg skulle skru hastigheten på cpu i bios, var alt grået ut på standardinnstillinger, og det er jo ikke brukbart, så jeg lurer på om det er noen som vet om dette er brukbart å overklokke med? håper på svar. Lenke til kommentar
Energi Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Heisann jeg har Elitegroup hovedkort ja. Får ikke til å klokke i bios jeg heller. Eneste måten er vel å åpne broene på prosessoren. Mulig det fins en nyere bios oppdatering sjekk : http://www.ecs.uk.com/ Gidder ikke åpne broene selv før det virkelig er nødvendig. Hvis det hjelper med ny bios eller noe annet lurt, gidder du sende meg en mail med forklaring? Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 for og overklokke et ecs elitegroup hk må dere bruke et program som heter cpufsb og dere får kun stille opp på busshastigheten, det er ikke noen vits med ny bios med tanke på oc, jeg har nyeste bios (flasha i går)og det er ingen mulighet og overklokke der. Har forresten hatt hk i 7 måneder nå og må si meg storfornøyd med det, det har en utrolig god stabilitet og er raskt også men eneste minus er at det er vanskelig og overklokke som jeg ikke gjør lenger da jeg liker en veldig stabil pc Er dere fornøyd? Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 8. april 2002 Forfatter Del Skrevet 8. april 2002 okei! takk for svar! nå skal det fsb-klokkes :razz: slik jeg har klokket bestandig før uansett.. hva tror dere jeg klarer, har en tbird 1333 AXIA :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå