Gå til innhold

Uheldige erfaringer med Techline


Anbefalte innlegg

Det beste for oss kunder er at det lever mest mulig nettbutikker, slik at konkurransen blir reell. Hvis nettbutikkene skal gå konkurs fordi en og annen kar med stor munn og lav tålmodighet klarer å få med seg massene på boikott av en nettbutikk. Så er det vi kunder som taper i lengden.

Tror nok denne signaturen har misforstått noe mht. hvor svakt en forbruker står juridisk. Det kan være svært lagt fram for å få ordnet opp hvis et foretak har bestemt seg for "the hard way". Å "henge ut" useriøse aktører er ofte det minst ressurskrevende for en forbruker. Å antyde at en forbruker kan få et foretak til å gå konkurs ved å "oute" dem blir for enkelt. Mht. liten tålmodoghet: les også noen av de andre innleggene mine under denne tråden.

 

Dermed har jeg sagt mitt i denne saken. Closed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du leser igjennom innleggene så ser du at Techline har allerede svart.

Det var ment som en måte å forsøke å drive inn penger på om du ikke får tak i motpart pr telefon eller E-post.

 

Alle skal være forsiktige med å "sette ut" rykter om personer og/eller firma uten å være helt sikker på at en har rett. Er påstanden grunnløs og svært skadelig for motparten kan en få mot søksmål med krav ov erstattning.

 

F.eks A forteller offentlig og/eller i stort omfang at B er en tyv. Om B blir direkte eller indirekte skadelidende av dette kan etstattnings krav rettes mot A. Problemet er ofte bevis førsel og å finne kilden til slike ting.

Endret av pkalle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...