simalarion Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Laster ned en ny demo fra fileplanet på Half life 2, den er på 565 mb, noen som har sette den? Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Høres ut til å være for godt ti lå være sant. Kom med tilbakemelding på om det faktisk er noe å laste ned eller om det var for godt til å være sant.. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) http://www.planethalflife.com/half-life2/videos/ Jeg er på 23% nå etter 30min i kø for å laste den ned Har fått en respektabel fart på 80 kb\sec, ikke dårlig til å være en gratis ftp\http Endret 11. mai 2004 av simalarion Lenke til kommentar
genesis Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 hl2_gameplay_improved_gsi.zip *old? Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gammel som fy denne da, den ligger jo ikke en gang på Fileplanet sin forside. Så den for flere måneder siden er jeg redd... Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 jepp laster den ned fra fileplanet, har ikke sett den før. Du følger sikkert med ukentlig, så det har jo mye å si med hva du legger i gammel. men ok, greit å vite for andre som ikke har sett den i alle fall. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 jepp laster den ned fra fileplanet, har ikke sett den før. Du følger sikkert med ukentlig, så det har jo mye å si med hva du legger i gammel. men ok, greit å vite for andre som ikke har sett den i alle fall. Joda. Mente ikke å høres negativ ut. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har den jeg.... helt ok, men jeg lastet den ned for endel mnder siden. men kos deg når du har fått den ned Njaal Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det ER en ny video om HL2 ute, men det er et intervju med Doug Lombardi. Faktisk ganske interessant. -Kisp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå