Gå til innhold

Max Payne "aktig" spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke ett spill i verden på dette tidspunkt som kan måle seg med gameplayet til Max Payne. Spillet er så originalt så man kan få det, men selvfølgelig kommer det noen dårlige kopier. The Matrix: Reloaded (spillet), er så dårlig kopi det er til å bli dårlig av.

 

Du finner nok ikke et spill nå på markedet som ligner Max Payne, men du kan prøve Splinter Cell, som er et spill med masse action og intense spillescener.

Lenke til kommentar

Hitman 1 og 2 ga meg litt av den Max Payne følelsen, men ikke helt. Contracts har jeg ikke prøvd, så det skal jeg ikke uttale meg om.

Og nei, splinter cell ligner ikke på Max Payne. Max Payne har en intens story der du skal skyte alle og enhver du kommer over, mens i Splinter Cell skal du gjøre akkurat det motsatte - ikke skyte noen som helst med mindre du virkelig . De som gjør det motsatte har misforstått Splinter Cell.

Lenke til kommentar
Hitman 1 og 2 ga meg litt av den Max Payne følelsen, men ikke helt. Contracts har jeg ikke prøvd, så det skal jeg ikke uttale meg om.

Og nei, splinter cell ligner ikke på Max Payne. Max Payne har en intens story der du skal skyte alle og enhver du kommer over, mens i Splinter Cell skal du gjøre akkurat det motsatte - ikke skyte noen som helst med mindre du virkelig . De som gjør det motsatte har misforstått Splinter Cell.

Så vidt jeg har forstått spør han etter et spill som gir en like god følelse av spenning som Max Payne, ikke etter ett som ligner. :dontgetit:

 

Splinter Cell har kanskje ikke den samme mørke, spennende stemningen som Max Payne har, men som HeavenHell sa går spillet ut på å snike seg rundt osv.

Spør du meg så gir iallefall det en følelse av spenning. ;)

Lenke til kommentar
endre,11/05/2004 : 23:27] Har du prøvd Splinter Cell ?

Hvis ikke er det absolut å anbefale  :)

 

Ehh... ikke jeg. Max Payne er action hele veien. Splinter Cell er laaaangsomt. Jeg tror jeg er den eneste i verden som ga opp etter to brett... gøy når man fikk til ting, men det tok så lang tid.

Endret av MorenDin
Lenke til kommentar
Det er ikke ett spill i verden på dette tidspunkt som kan måle seg med gameplayet til Max Payne. Spillet er så originalt så man kan få det, men selvfølgelig kommer det noen dårlige kopier. The Matrix: Reloaded (spillet), er så dårlig kopi det er til å bli dårlig av.

hm, er det Enter the Matrix du tenker på?

Lenke til kommentar

Alle skryter så mye av Far Cry... har spilt demoen men ble langt fra overbevist. Grafikken er jævlig bra det er det ikke noe tvil om men spill handler da om mer enn det? Den såkalte AI er langt fra så bra som de skal ha det til... (på demo'n i hvertfall). Folka gjør noen veldig smarte ting av å til (reinforcements og sånt). Men ofte er de stokk dumme. Sier ikke at det er dårlig, men... ikke så bra som alle skal ha det til. [gir meg hvertfall ikke samme følelse som Half-Life når det kom ut]

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Mafia minner meg litt om Max Payne. Vet ikke helt hvorfor, kanskje det er grafikk-stilen. Mafia er uansett mye bedre (synes jeg).

Tror nok de ligner litt er samme "folka" som har lagd det, Rockstar Games heter det vel. Har ikke spillt Mafia, men har veldig lyst til å skjekke det ut.

 

Men er det et sikkelig gangsterspill? Jeg har ikke peiling :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...