soundwall Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122910&cks=SER Komplett kjører denne for 795 nå... Selvfølgelig er kvaliteten så som så, men hvor ille er det *egentlig*? Noen som har sett eller testet dette settet? Er jo sikkert bedre enn tv'n uansett... -s Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Uten at jeg har hørt noe fra Eltax vil jeg tro du får et lite løft i lyden kontra lyden fra Tven din. Kommer selvfølgelig ann på hva slags TV du sitter med. Jeg tror ikke settet overbeviser til musikk. Du får som regel det du betaler for. Endret 11. mai 2004 av Peterman Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Dersom du har en noenlunde ny TV, skal du ikke se bort fra at dette settet ikke gir noe særlig ytelsesforbedring. 800 flis for diverse flater, amper og en dvdspiller, kabler og sånt - vel - jeg får si om jeg pleier : "Enten er det stæ't eller så suger det.", og stjålet er det neppe. Du får det du betaler for, ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå