Torjus Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har denne filen her: C:\Documents and Settings\fUzZy^\Lokale innstillinger\Temp\GLC3.tmp Og den tar 25,5 GB Det er jo helt sykt Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Hvor sikker er du på det? Hva er den til? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det som blir liggende i temp katalogen er "søppel", når du f.eks installerer programvare så blir de midlertidig utpakket der, og ikke alltid slettet. Har aldri vært borte i en så stor fil i temp mappa, og det er umulig å si hva den har vært til uten å vite mer om hvilke programmer som er installert, og hva som har skjedd i den siste tiden på maskinen din (krasj / installering o.l.) Er uansett 99,9% sikker på at den kan slettes uten fare for større problemer. her er noen andre med samme problem : http://www.myitforum.com/articles/1/view.asp?id=542 Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Oki tnx... jeg har også en GLC40.tmp fil der på 900mb... Kan jeg ta den i samme slengen? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jeg ville ihvertfall tatt alt der uten å mukke, men dersom du er "redd" kan du sende dem til søppelbøtten først. Bare sørg for at det er plass nok til den ;-) EDIT : Plass i søppelbøtten/ til søppelbøtten altså.... (høyreklikk, egenskaper på søppelbøtten, så velger du hvor mye plass den skal få disponere) Endret 11. mai 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Allt som ligger under 'Temp' katalogen kan du fjerne. Det er midlertidige filer fra program som kjører, eneste aberet er at noen programmer rydder ikke opp etter seg. Den fila høres ut som et midlertidig fil for enten et video redigering eller bilde redigerings program. Så, du kan markere alle filene inni 'Temp' katalogen og slette dem trygt. Hvis det er noen som er i bruk så får du ikke slettet dem. Så du gjør ingenting gale der nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå