Gå til innhold

A64 oppsett

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser bra ut, men jeg ville heller valgt Gigabyte hovedkortet med nForce 250 brikksettet.

Det skal være bedre og mer stabilt. Heller ikke kresen på minnetyper.

De får det inn på netshop om ikke så alt for lenge. Du vil ikke trege på at du venter litt ;)

Lenke til kommentar

hehe, takk..

Orker ikke å vente til nForce 3 250, får det Gigabyte HK'et jeg satt opp over for 400 kr anyway, bare brukt en gang, så når nForce 3 250 kommer ut så kjøper jeg det da..

Er så überhypp på A64 skjønner dere :p

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hvor jeg har det fra, men har hørt at Nforce150 var en stor flopp på socket 754/940. Trodde at KT800 ga bedre ytelse enn Nforce150. Uansett, ville det vært smart å vente til Nforce250. Blir helt sikkert store forbedringer da :)

-z00l-

Lenke til kommentar

her nerder man ja?:p

hehe.. sløve huer dere to altså (Nikkor og Kasp):D

hehe...

sitter med brukersystemer på skolen jeg nå. anbefales ikke som valg på videregående :p

men jeg vet det ser meget bra ut kasper!:)

er jo jeg selv som brukte det hk`et en dag!:)

Lenke til kommentar
Vet ikke helt hvor jeg har det fra, men har hørt at Nforce150 var en stor flopp på socket 754/940. Trodde at KT800 ga bedre ytelse enn Nforce150. Uansett, ville det vært smart å vente til Nforce250. Blir helt sikkert store forbedringer da :)

-z00l-

altså, det er ikke en stor flott, er visstnok mere stabilt det kortet uansett! (nForce3 150) var vel noe raskere diskytelse?

men standard, så underklokker det noen få mhz;)

Lenke til kommentar
vel, jeg tror ikke det?

selv har jeg Bh5 :p

det er litt digg, kjøpe?:p

Fjortissvenner? :green:

Du får håpe en moderator ikke ser den :roll:

Anyway, kjøp komponentene fra www.netshop.no. 200 kr billigere f.eks for den prosessoren. Og, hvorfor kaste bort 400,- på et hovedkort når du skal kjøpe nytt like etter? Det er jo usedvanlig liten vits, da får du heller vente.

Lenke til kommentar
vel, jeg tror ikke det?

Anyway, kjøp komponentene fra www.netshop.no. 200 kr billigere f.eks for den prosessoren. Og, hvorfor kaste bort 400,- på et hovedkort når du skal kjøpe nytt like etter? Det er jo usedvanlig liten vits, da får du heller vente.

Familie -og fjortissvenner ;)

Men, har nettopp hatt komf, så har en del cash..

Kjøpte CPU'en på mpx.no fordi det var det eneste stedet den var på lager, tror jeg.. :ermm:

På hwb var det ubekreftet anyway så 200 kr til og fra er no prob.., takk for alle svar :D

Lenke til kommentar
vel, jeg tror ikke det?

Familie -og fjortissvenner ;)

Men, har nettopp hatt komf, så har en del cash..

Kjøpte CPU'en på mpx.no fordi det var det eneste stedet den var på lager, tror jeg.. :ermm:

På hwb var det ubekreftet anyway så 200 kr til og fra er no prob.., takk for alle svar :D

Du er ikke den eneste som har planer om å kjøpe 3000+ i disse konfirmasjonstider :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...