Neme Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hei. Jeg lurer på hva slags vifte og kjøler trenger jeg for å holde en AMD T-Bird 1.4GHz på f.eks 40 grader ? -Takk Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 8. april 2002 Del Skrevet 8. april 2002 Jeg ligger på 40C +/- svingninger i romtemp... Swiftech MCX462B M/papst/rheostat Lenke til kommentar
Neme Skrevet 9. april 2002 Forfatter Del Skrevet 9. april 2002 Ok takk. Jeg prøvde å få et svar på #hardware.no på IRC først, men det er jo helt umulig å få et skikkelig svar der :smile: Mene... Uff. Den kjøleren var dyr. Er lite sugen på å bruke så mye penger på en kjøler. Denne da ? Vil den funke bra ? [ Denne Melding var redigert av: nemetiss på 2002-04-09 02:49 ] Lenke til kommentar
msh Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Husk det hjelper lite å ha bra Cpu kjøler når system temperaturen er dårlig. Lenke til kommentar
msh Skrevet 10. april 2002 Del Skrevet 10. april 2002 Husk det hjelper lite å ha bra Cpu kjøler når system temperaturen er dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå