Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann

Ser at de fleste på denna siten snakker om FPS (First Person Shooter) spill. Spørsmålet er hvor stor interressen er for MMOR (Massive Multiplayer Online Rolplaying) spill? Er det andre her som følger utviklingen til spill som Neocron (noen betatestere? Jeg fikk beskjed om at jeg var tatt opp som betatester men hakke fått noe mere info på flere måneder), Eve Online (ser bare helt SINNSYKT ut :wink: ) eller Citizen Zero?

Har vi EverQuest, Dark ages of Camelot, Anarchy Online eller Asheron Call spillere her?

Spørsmålet går også til de "ansatte": Er det noen planer om å skrive om og diskutere slike spill?

Hva med ShareWare/FreeWare spill? Finnes det gode små diamanter der ute? Har F.eks spillt en del Escape Velocity: Nova for MAC, som bare er ett dritkult lite spill. Lite dilldall, mye god gammeldags spillbarhet....

Mvh.

SvP

[ Denne Melding var redigert av: SvUpP på 2002-04-08 00:25 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har spilt UO siden 31.december 1997 :razz: Blir aldri lei...til tross for at de fleste(ok da, ALLE andre) spillene nå har bedre grafikk, er det ikke mange som slår UO på hvor mange MULIGHETER du har som spiller.

Spiller oxo litt Anarchy Online, og er med i Earth & Beyond beta testen... men for det meste blir det UO.

Går oxo og venter på NWN, selv om det teknisk sett ikke er MMORPG...men men =)

Lenke til kommentar

Har akkurat begynt å spille DAoC, er ikke det helt store ennå, men det har vel mye med å gjøre at jeg ikke er høy nok lvl til å spille i de skumle grenseområdene så jeg kan få kverka noen hibernians eller albions...MIDGARD eier :smile:

PÅ freeware/shareware-sida så er det xbill som rocker blod :razz:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...