Moltrez Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei! Noen her som har noen erfaringer med dette toweret ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AIR1000AB Bra/dårlig ? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Har bare en god del erfaring når det gjeller Colorcase generelt. De er jo ganske like så du må bare spørr hvis det er noe du lurer på! Endret 11. mai 2004 av Kronztad Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Virket som et helt greit kabinett, god plass til harddisker, vifter etc. Virket også enkelt og modde kabinettet. Er dette tilfelle ? Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er jo mye småfeil på kabinettet!!! Harddisker som ikke passer nøyaktigt og sånt!!! men det er et helt greit valg!! Det er jo billigt også! Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hovedkortet sto feil i forhold til I/O portene, viftestyringa var helt ubrukelig (fungerer sånn at den slår viftene av og på igjen fort som f, sjekka med leds... Det lager klikkelyder!). Eller greit nok Lenke til kommentar
Raider Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 de color kabinettene er på klasse med Qtec sine.. ikke no mere.. samma kassa inni anerledes utsende..thats it Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Skal ikke snakke dritt om q-tec kabinetter det er strømforsyninga som er råtten, ikke kabinettet... Btw. Air Black pris/kvalitet er et greit kjøp! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 jeg hadde dette kabinettet og var veldig fornøyd. ikke noe strev med hardiskene eller noe. genialt syns jeg. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Forskjellige meninger her ja, bra det Åsmund : Hadde du ikke slike klikkelyder som CSSSK snakker om da ? btw, er det vindu på kabinettet ? Noen som har noen andre bilder, bare si ifra Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Ja, kom på en ting til, fikk ikke ordentlig plass til DVD-spilleren min når jeg brukte alle RAM-plassene (pioneer 16x-sak og NF7-S) Hadde brukt den øverste (eller de to øverste, husker ikke helt) til radiator så jeg fikk ikke plassert den uten at det stakk ut. Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er noe av sjarmen med å ha midi tower med alt for mye i det vettu Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Skal ikke snakke dritt om q-tec kabinetter det er strømforsyninga som er råtten, ikke kabinettet... Btw. Air Black pris/kvalitet er et greit kjøp! Enig Kabinettene er helt kurante, iallefall til den prisen! Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Forskjellige meninger her ja, bra det Åsmund : Hadde du ikke slike klikkelyder som CSSSK snakker om da ? btw, er det vindu på kabinettet ? Noen som har noen andre bilder, bare si ifra Nei... la ikke merke til det, var bare fornøyd jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå