Sir_cruz Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 hehe nei service er en ting som er kjekt og ha men DELL har jo 1 års hente service da dette skulle vell være bra de kommer og henter fixer og sendern tilbake Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vel. Leste om en her på forumet som hadde kjøpt seg bærbar pc fra Dell. Skjermkortet gikk i stykker tror jeg, det funket hvertfall ikke. Dell sendte da en mann til å ordne det. Han byttet skjermkortet, men hadde han gjort det før? Nei! Det var faktisk første gang han gjorde noe sånt. Syns du det er bra nok? Han var forresten ikke så veldig forsiktig da han fikset på den bærbare. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 så litt på CL1557 dette var jo også en bra maskin med bra kraft men den blir for dyr... DELL pcen jeg nevnte blir mye rimeligere (bestiller til bedrift) og den veier kun 2.3 kg Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Vel. Leste om en her på forumet som hadde kjøpt seg bærbar pc fra Dell. Skjermkortet gikk i stykker tror jeg, det funket hvertfall ikke. Dell sendte da en mann til å ordne det. Han byttet skjermkortet, men hadde han gjort det før? Nei! Det var faktisk første gang han gjorde noe sånt. Syns du det er bra nok? Han var forresten ikke så veldig forsiktig da han fikset på den bærbare. da er det bare og ringe inn og si at de har bare og skaffe meg en ny en... så enkelt er det Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Vel. Leste om en her på forumet som hadde kjøpt seg bærbar pc fra Dell. Skjermkortet gikk i stykker tror jeg, det funket hvertfall ikke. Dell sendte da en mann til å ordne det. Han byttet skjermkortet, men hadde han gjort det før? Nei! Det var faktisk første gang han gjorde noe sånt. Syns du det er bra nok? Han var forresten ikke så veldig forsiktig da han fikset på den bærbare. da er det bare og ringe inn og si at de har bare og skaffe meg en ny en... så enkelt er det Enkelt å ringe, veldig vanskelig å få noe. Mesteparten preller av "der i går'n" Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 Vel. Leste om en her på forumet som hadde kjøpt seg bærbar pc fra Dell. Skjermkortet gikk i stykker tror jeg, det funket hvertfall ikke. Dell sendte da en mann til å ordne det. Han byttet skjermkortet, men hadde han gjort det før? Nei! Det var faktisk første gang han gjorde noe sånt. Syns du det er bra nok? Han var forresten ikke så veldig forsiktig da han fikset på den bærbare. da er det bare og ringe inn og si at de har bare og skaffe meg en ny en... så enkelt er det Enkelt å ringe, veldig vanskelig å få noe. Mesteparten preller av "der i går'n" hmmm jeg kan jo altids leie derifra kr : i månden så vis den ikke funker slenger jeg den etter de Lenke til kommentar
TMH Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 egentlig så jeg ingen god besvarelse på opprinnelig spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå