Gå til innhold

n7610, s65 eller k700?Og når kommer forresten s700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg lurte også på hvor mye mindre en mp3 fil er forran til en acc fil?

Du er så ekstremt lat at det er helt forferdelig. Nå synes jeg at du bør skjerpe deg. Nå har du lastet ned itunes og du kan her SELV konvertere til en ACC fil!! Eller så kan du gå på download.com og laste ned dbpowerAMP. Den har standard kovertering fra mp3 til ACC filer! Å gjøre ting selv skader deg ikke :angry:

Lenke til kommentar
jeg lurte også på hvor mye mindre en mp3 fil er forran til en acc fil?

Du er så ekstremt lat at det er helt forferdelig. Nå synes jeg at du bør skjerpe deg. Nå har du lastet ned itunes og du kan her SELV konvertere til en ACC fil!! Eller så kan du gå på download.com og laste ned dbpowerAMP. Den har standard kovertering fra mp3 til ACC filer! Å gjøre ting selv skader deg ikke :angry:

Har en liten følelse at han vil ha opp countern.. jaja, enig med deg :yes:

Lenke til kommentar

nei, det var ikke det, men når jeg sammenligner mp3 og acc filene så er de like store, men jeg trodde at acc filene skulle være mindre....men hvis de ikke er mindre så er det jo ikke vits for meg konvertere mp3 til acc filer. Så det jeg lute på var om deres acc filer også er like store som en mp3. :angry: Kansje jeg ikke er så flink med data og mobil OG kansje det er derfor jeg SPØR om noen kan HJELPE meg. :angry:

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...