Gå til innhold

n7610, s65 eller k700?Og når kommer forresten s700

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men 7610'en har bedre skjerm. Oppløsning på 176x208 mens s65 har en oppløsning på 132x176. Så gå for Nokia du :thumbs:

kansje jeg skal kjøpe 7610........den er jo ganske bra den da nå har jeg fått 30% advarsel men jeg har jo ikke gjort noe.... :no:

Endret av Singh tha king
Lenke til kommentar
Men 7610'en har bedre skjerm. Oppløsning på 176x208 mens s65 har en oppløsning på 132x176. Så gå for Nokia du :thumbs:

kansje jeg skal kjøpe 7610........den er jo ganske bra den da nå har jeg fått 30% advarsel men jeg har jo ikke gjort noe.... :no:

du har bumpet utrolig mye da :roll:

Lenke til kommentar
hvem synes DU er best av s65 og 7610

Kan jeg selvsagt ikke svare på, da jeg ikke har prøvd S65.

Uansett, å sammenligne en Symbian-mobil med en ikke-Symbian-mobil er litt feil :)

Har du prøvd 7610?? :scared:

Hvordan var den? Litt spent på joysticken jeg...

Den skal jeg ha!! :dribble:

Lenke til kommentar

Jo, du har gjort mye.. Som og "prate med deg selv". Ganske idiotisk, står ikke respekt i å få opp counteren hvis det er det du trur :roll::roll:

Lenke til kommentar
lurte på om noen kunne gi meg adressen til itunes, helt der jeg kan begynne å laste ned itunes. Jeg finner deg ikke skjønner dere

(er ikke flink til å lete)

Har du i det hele tatt prøvd www.itunes.com?? det hjelper også å prøve google å søke etter "itunes" Menhvis du prøver den første linken og trykker på download så kommer dette opp. Les overskriften der og trykk på knappen du! :laugh:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...