Gå til innhold

17. mai kamera - innen 17. mai?

Anbefalte innlegg

Etter å ha utsatt og utsatt kjøp av digitalkamera skal det nå anskaffes og det må skje raskt siden den som kjent bare er 3-4 virkedager igjen!

Webbutikker kan derfor bli et problem, men de "ordentlige" butikkene ligger jo skyhøyt over i pris?

Tenker på følgende kamera (billigste webpris i parentes)

Nikon 3700 (2728,-)

IXUS 430 (3310,-)

IXUS 500 (3737,-)

Casio Exilim EX-Z40 (3792,-)

Kanskje Canon Digital IXUS i? (2531,-)

Som dere skjønner, rimelig greie kamera, helst ikke mye over kr. 3000,-! Størrelse, vekt og design er viktig. ;)

Noen tips til hvordan jeg kan skaffe et av disse billigst mulig INNEN 17. mai?? :(

Edit: Bor i Oslo, vil gjerne ha tips om webbutikker som har hentemulighet her! Har allerede registert IXUS 500 til kr. 3995,- hos Pyton.no (IXUS 400, 3690) men da blir det litt for nærme kr. 4000,- :no:

Endret av MaxCPU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dessverre tar FotoVideo neste hele 800kr for 256MB SD kort!!  :mad:

eneste stedet jeg har funnet som har bra priser på minnekort for tiden er netshop.no som skal ha 500 for sandisk 256 SD. Minneprisene vil vistnok synke kraftig i pris mot sommeren, men jeg skulle hatt en større SD brikke snarest (har nylig kjøpt ixus digital i )

edit: vil tro at det lønner seg for deg å hande via nett, du sparer sikkert lett 500,- og det med frakt inkl.

Endret av heraldo
Lenke til kommentar

Om du kjøper HP R707 nå så får du refundert 450 kr av HP + at du får tilsendt ett minnekort fra HP på 64MB. Dette krever at du gir dem ett kamera i pant, men stilles ingen krav til hvilket kamera som skal gis i pant.

Tar du med utskrift fra billigste webshop på dette og plusser på 100 kr i frakt så får du det til 3100 hos elkjøp, ta gjerne med utskrift fra pris på minnekort også, så får du det billig også, og slipper å betale porto 2 ganger om du tar utskrift fra samme butikk.

Lenke til kommentar
Dessverre tar FotoVideo neste hele 800kr for 256MB SD kort!!  :mad:

eneste stedet jeg har funnet som har bra priser på minnekort for tiden er netshop.no som skal ha 500 for sandisk 256 SD. Minneprisene vil vistnok synke kraftig i pris mot sommeren, men jeg skulle hatt en større SD brikke snarest (har nylig kjøpt ixus digital i )

edit: vil tro at det lønner seg for deg å hande via nett, du sparer sikkert lett 500,- og det med frakt inkl.

Komplett er heller ikke så ille med under 600,- for TwinMos.

Uansett så virker FotoVideo som eneste løsningen. Jeg fikk dog mail av NetShop som kunne sende i morgen og at jeg da ville ha det fredag eller senest lørdag. Blir jo rimeligere pga. såpass lav minnepris, men jeg vet ikke om jeg tør å ta sjansen!

(Sendte mail til Netshop kl. 21.51 og fikk svar et kvarter senere!! :thumbup:)

Lenke til kommentar
Her dessverre dårlig erfaring med TwinMos CF kort, men for all del, TwinMos funker sikkert bra, jeg for min del vil holde meg til kingston, sandisk eller lexar framover

Har selv bruk TwinMos 128mb CF-kort i ett år nå. Uten en eneste feil. Så det varierer nok litt. Med TwinMos produkter får du helt ok produkt til en veldig ok pris. Kan dog ikke sammenlignes direkte med Lexar eller Sandisc, hvor du får hva du betaler for. Mange mener dette er en billig forsikring. :yes:

Lenke til kommentar

Hei..

Har selv nettopp bestilt ixus 430 til 4012,- ink. porto og sandisk 256mb minnekort på netshop.no

Tror den kommer i dag, noe som var litt viktig for meg ettersom jeg har planer om å ta bilder 17. mai..

Uansett hva du kjøper, så ønsker jeg deg lykke til....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...