Gå til innhold

OT - Hvem er dere og hva er deres bakgrunn?

Anbefalte innlegg

Heissan!

Ville bare starte en tråd med en liten liste over brukere og Deres bakgrunn for hjelp, råd, problemløsning og veiledning. (Kansje en ide å låse den???)

For min del så har jeg drevet i IT bransjen i 7-8 år. Data teknikker med service på maskiner, oppgraderinger, feilsøking og reperasjoner. Server, desktop og laptops. Senere så har jeg utvidet det til også nettverk spesialist.

Har flere kurs/sertifiseringer på maskin parker fra store leverandører (Dell/Compaq), MCSE noe novell, men ikke mye.

Har som spesialitet operativ systemer og nettverk (Lan og Wan) og hardware.

Siste årene har jeg drevet eget firma og jobbet som IT Administrator / Supervisor.

Håper Dere følger opp og slenger inn en liten snutt om Deres bakgrunn her - kan være nyttig for De som søker løsninger på problemer her.... :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Heter Johan og er ungdomsskoleelev. Går i 10-ende og skal forhåpentligvis inn på medier og kommunikasjon til neste år. Har hele tiden hatt litt interesse for pc-en men siden jeg bygde min første pc for nesten 2 år siden har jeg blitt hekta. Først var det alt om data, men har etterhvert blitt mer programmvare. Fildeling og fildelingsprogrammer er spesialiteten min.

Endret av jokki
Lenke til kommentar

Fin topic..

Er 19 år gammel, har drevet med pc siden jeg var 10, eller noe rundt der. Går for øyeblikket siste året på Raufoss VGS - Automasjon

Driver der en del med pls programering og data gernerelt. Lært det meste jeg kan ved mye lesing på internett - mye søking på hw.no.

Er en liten alt mulig mann, his man kan si det sånn :p

PS: er ikke lov med animet avatar og bilde i signatur.

Lenke til kommentar

Startet min karriere som "hjelper" hos Olivetti i 93 og har siden da jobbet med data, og hatt det som hobby. (Hadde selvfølgelig C64 før det, men gjelder det ?)

Har en del sertifiseringer innenfor office / nettverk / OS / web (A+, Inet+, MCSA, MOUS)

Jobber innen IT

EDIT : Er det noen som lurer på noe, så er det bare å sende PM

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...