TCi Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Nettopp sett Nintendo sin pre E3 presentasjon. Herregud, Nintendo eier PS og MS!! Nytt Zelda snart... med "ekte" grafikk. Så utrolig lekkert!!! Jeg har ikke ord... EDIT: Mere info her: http://www.nintendo.com/gamemini?gameid=54...81-8f72874aee2e (litt stor pågang akkurat nå..) Endret 11. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 "Server error" Gleder meg til nytt zelda, håper det kommer til å bli like bra/bedre enn Ocarina of time Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 "Server error" Gleder meg til nytt zelda, håper det kommer til å bli like bra/bedre enn Ocarina of time Da skal det skaffes ja. Zelda: OOT = Beste spillet noensinne. (Tom. lillesøstern min elsker og i den alder av 9-10 år har hun rundet det 4-5 ganger alene! ) "Ps". De eier ikke Konami sitt Snake Eater. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Har lagt alle bildene på hjemmesiden min http://home.no/x-byted/Zelda/ Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Alt jeg har sett hittil ser helt sinnsykt fett ut. Zelda ser helt utrolig ut, og det ene screenshotet jeg har sett fra Geist og Advance Wars GC ser like flotte ut, om ikke bedre. DS virker også som den kan bli helt enorm. 3D håndholdt Metroid styrt med 2 touchscreen skjermer? DÆVEN DØTTE???? Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har lagt alle bildene på hjemmesiden min http://home.no/x-byted/Zelda/ "takk" Dog et par. av de bildene minnet vannvittig om OOT. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Dog et par. av de bildene minnet vannvittig om OOT. Det gjør det absolutt. Har testet OoT etter at jeg rundet Wind Waker, men likte det ikke.. men dette ser jeg iallefall frem til Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Dog et par. av de bildene minnet vannvittig om OOT. Det gjør det absolutt. Har testet OoT etter at jeg rundet Wind Waker, men likte det ikke.. men dette ser jeg iallefall frem til Likte ikke OOT ? Er jo beste spillet ever. Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Håper de bare ikke gjør samme feil som med Wind Waker. Ikke det at jeg ikke likte spillet, men mener de har gått for langt vekk fra den opprinelige historien. Vil ha et Zeldaspill der Zelda faktisk er med... EDIT: bildene ser lovende ut, minner veldig om OOT Endret 11. mai 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Likte ikke OOT ? Er jo beste spillet ever. Dessverre... Mulig det er pga. at jeg likte WW så godt... Syntes gameplayet var bedre på WW. Storyen fenget meg ikke heller.. menmen det er glemt nå.. Nå er det på tide å sikle etter neste som kommer snart...!! Lenke til kommentar
^Morgoth^ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 laster ned en trailer til dette spillet nå. DET blir dronning. pga half life 2 blir konge. Lenke til kommentar
madmurdoc Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 I'm liking what i'm seeing... Er det noen som har hørt noen rykter om når det kommer ut? Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 HALELUJA Dette har jeg seriøst ventet på siden jeg rundet OoT Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) edit: Virker ikke som at det er særlig nye bilder ennå av Metroid.. Dere får bare finne et sted hvor dere kan laste ned filmene Endret 11. mai 2004 av TCi Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Zelda nedlasting Zelda @ IGN.com * Laster ned! * Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Fytte rakkern! Det spillet skal kjøpes! *Fikk gåsehud over hele kroppen* edit: Beklager dobbelpost. Ble bare begeistret. Endret 11. mai 2004 av Beistet Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Prøv på http://www.zeldalegends.net/ om alle andre sider er nede pga alle folka som skal se bilder osv. Link til filmen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Fytte rakkern! Det spillet skal kjøpes! *Fikk gåsehud over hele kroppen* edit: Beklager dobbelpost. Ble bare begeistret. Hehe.. skjønner deg godt Såg hele presentasjonen live... Klarte nesten ikke si et ord.. annet enn.. wow. Såg Sony sin presentasjon og.. herregud hvor kjedelig den var. 90% av presentasjonen handlet om salgstall.. eneste litt positive var PSP.. Men Nintendo slo da tilbake Lenke til kommentar
Heales Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Zelda var en stor positiv overraskelse, men utover det var det ikke spesielt masse å rope hurra for. Til Gamecube er det farlig få titler som er store. MP 2 og et Zelda spill som ingen aner om kommer i år eller neste år. DS maskinen er fortsatt et type "Hva i all videste verden er det Nintendo tenker på?" og personlig er ikke en drøss nye remakes til GBA akkurat noe jeg blir veldig tent på. Nintendo skal ha skryt for et langt bedre show enn i fjor, men bortsett fra Zelda viste de ikke frem en eneste virkelig nyhet. Teknologisk fremstå Sony PSP som vesentlig mer spennende enn DS. Bedre ytelse, langt bedre skjerm og langt flere anvendelsesområder. Samtidig er det underlig at Sony og Nintendo brukte for mye tid på å rose seg selv opp i skyene samt slenge dritt om sine to respektive konkurrenter. Nintendos E3 presentasjon i 1995 fremstår fortsatt som den desidert beste ja. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Zelda var en stor positiv overraskelse, men utover det var det ikke spesielt masse å rope hurra for. Til Gamecube er det farlig få titler som er store. MP 2 og et Zelda spill som ingen aner om kommer i år eller neste år. DS maskinen er fortsatt et type "Hva i all videste verden er det Nintendo tenker på?" og personlig er ikke en drøss nye remakes til GBA akkurat noe jeg blir veldig tent på. Nintendo skal ha skryt for et langt bedre show enn i fjor, men bortsett fra Zelda viste de ikke frem en eneste virkelig nyhet. Teknologisk fremstå Sony PSP som vesentlig mer spennende enn DS. Bedre ytelse, langt bedre skjerm og langt flere anvendelsesområder. Samtidig er det underlig at Sony og Nintendo brukte for mye tid på å rose seg selv opp i skyene samt slenge dritt om sine to respektive konkurrenter. Nintendos E3 presentasjon i 1995 fremstår fortsatt som den desidert beste ja. Ehhh..... Advance Wars GC???? Star Fox, Geist, og Metroid Prime 2 med sinnsykt bra grafikk???? Dessuten tror jeg det er et par spill som ikke har blitt nevnt ennå, i hysteriet rundt Zelda. Stage Debut, plus det nye spillet til Mario Sunshine regissøren(Og ikke minst det nye Donkey Kong spillet som virker sinnsykt artig). Sikkert noen andre og. Og så... NINTENDO DS!!!!!!! Og.... Hvorfor snakker du om at Nintendo rakker ned på konkurrentene??? Microsoft hadde jo laget en hel video bare for å drite ut Sony. Endret 11. mai 2004 av Niskivara Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå