AK47 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har spilt Zero: Hour omtrent siden det kom ut. Etter en ukes pause satte jeg i CD'en igjen i dag. Gledet meg til et spill. Fant et spennende lag online og trodde jeg var godt i gang. Ett minutt - og BANG Jeg hadde tapt! Prøvde igjen. Ett minutt - og BANG For å understreke: Jeg har ingen piratversjon eller crack. Det kan dere se ved tidligere posteringer. Dette spillet har jeg spilt lenge online. På mange måter hater jeg Zero: Hour, men det er likevel så mye som gjør at jeg digger det. Men dette tar kaka. Spillet er kun kjøpt og betalt for online-spillingen Finnes det noen logisk forklaring eller løsning på dette? EA suport har jeg dårlig erfaring med, da jeg kun mottar spam-mail fra dem om jeg spør om hjelp. Kunne jo eventuelt ringe dem, men da må jeg finne et telefonnummer et eller annet sted. Jeg vil spille Generals NÅ Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Crackfeil, siden du har orginalt prøv å reinstall+patch Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Crackfeil, siden du har orginalt prøv å reinstall+patch Det jeg frykter er at noen andre har tatt i bruk min kodenøkkel ved en tilfeldighet, med f.eks bruk av en kodegenerator. Eller enda verre: At noen har hacket seg inn på min maskin og hentet koden. Uansett burde dette vært noe EA kunne gjøre noe med, men som sagt er deres suport svært uheldig dårlig. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Dette skal kun skje ved bruk av crack, flere kan greit bruke samme key, bare ikke samtidig.. så så lenge dette skjer hele tiden ville jeg prøvd reinstall/patch som Loffelur skriver over.. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hadde samme problemet da jeg kjørte cracket versjon.. etter hvert så ble jeg lei å kjøpte det. Da slutta det Lenke til kommentar
hallyboy Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hei AK-47 jeg tror ikke noen har tatt key'en din siden du har spilt med samme key før. Generals registrerer din key ved brukernavnet ditt... Men dette har skjedd meg før også. hvis du har spilt kan du ha blitt hacka hvis du ikke har brukt brannmur. Spyware av hackere som blocker... Scan maskinen med ad- aware reeinstallerer spillet etterpå Sjekk om det går mvh thomas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå