Gå til innhold

Generals Zero: Hour - selvdestruksjon

Anbefalte innlegg

Jeg har spilt Zero: Hour omtrent siden det kom ut. Etter en ukes pause satte jeg i CD'en igjen i dag. Gledet meg til et spill. Fant et spennende lag online og trodde jeg var godt i gang. Ett minutt - og BANG :scared:

Jeg hadde tapt!

Prøvde igjen. Ett minutt - og BANG :scared:

For å understreke: Jeg har ingen piratversjon eller crack. Det kan dere se ved tidligere posteringer. Dette spillet har jeg spilt lenge online.

På mange måter hater jeg Zero: Hour, men det er likevel så mye som gjør at jeg digger det. Men dette tar kaka. Spillet er kun kjøpt og betalt for online-spillingen :angry:

Finnes det noen logisk forklaring eller løsning på dette? EA suport har jeg dårlig erfaring med, da jeg kun mottar spam-mail fra dem om jeg spør om hjelp. Kunne jo eventuelt ringe dem, men da må jeg finne et telefonnummer et eller annet sted.

Jeg vil spille Generals NÅ :dribble::dribble::dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Crackfeil, siden du har orginalt prøv å reinstall+patch

Det jeg frykter er at noen andre har tatt i bruk min kodenøkkel ved en tilfeldighet, med f.eks bruk av en kodegenerator. Eller enda verre: At noen har hacket seg inn på min maskin og hentet koden.

Uansett burde dette vært noe EA kunne gjøre noe med, men som sagt er deres suport svært uheldig dårlig.

Lenke til kommentar

Hei AK-47

jeg tror ikke noen har tatt key'en din siden du har spilt med samme key før. Generals registrerer din key ved brukernavnet ditt...

Men dette har skjedd meg før også.

hvis du har spilt kan du ha blitt hacka hvis du ikke har brukt brannmur.

Spyware av hackere som blocker...

Scan maskinen med ad- aware

reeinstallerer spillet etterpå

Sjekk om det går

mvh thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...