Gå til innhold

Coolpix 3200 eller HP R707?

Anbefalte innlegg

Har ett Coolpix 3200 som jeg nettopp har fått, men ser nå at hp kjører en kampanje hvor de tar gamle kamera i pant, så da vil jeg få refundert 450 kr om jeg kjøper HP R707. Kameraet vil da enda på ca 2550, 50 kr mindre enn jeg har betalt for coolpix 3200 med 128 MB minnekort.

Får også gratis 64 MB minnekort ved kjøp av Hp sitt kamera + det medfølgende 32 MB kortet.

Så det jeg lurer på er om det vil være lurt å heller satse på å HP sitt kamera framfor Coolpix som jeg allerede har.

Aner ikke hvilket av de som vil være det beste kameraet, så sitter stor pris på litt hjelp her.

Endret av svortevik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-5Fco6l2a

I følge sidene til Hp, lar ikke tilbudet om pant for gammelt kamera (450.-)

seg kombinere med andre tilbud (Minnebrikke)!

Har du sjekket opp om du virkelig får begge deler?

Lenke til kommentar

koster 3072 hos billigste webshop - 450 kr, så en ender på 2622 + frakt. Blir likevel en ganske bra pris.

Om en får begge tilbudene til hp vet jeg faktisk ikke. Fant ikke noe sted når jeg leste om at jeg ikke gjorde det.

Fikk mail fra to stk som har testet kameraet, og de sa at coolpix faktisk har bedre bildekvalitet til tross for at det er 3 mp mot hp sine 5.

Lenke til kommentar

På tlf. sier HP at man kun kan benytte 1 kampanje av gangen. Så både innbytte og gratis minnekort er ikke aktuelt.

Innbytte kampanjen kan virke som er begrenset til noen spesielle butikker. Er man usikker på kameraet kan det være lurt å kjøpe det etsted med 30 dagersbytte rett og heller gå for gratis minnekort..

Endret av ski1963
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...