Gå til innhold

Er det 100% prisgaranti på Elkjøp?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye feil ute og går her ja.

Elkjøp: Prisgaranti, noen butikker praktiserer også mot nettbutikker (vi gjør på elkjøp storo på mobiler). Det vil si at vi matcher enhver pris, men gir deg ikke 50& av differansen som lefdal gjør. Denne prisgarantien gjelder også 30 dager fram i tid, så kjører vi tilbud på varen, eller noen andre gjør, så får du mellomlegget igjen.

Lefdal: Samme som elkjøp, men der får du 50% av differansen igjen.

Begge butikkjedene har 30 dagers full returrett, så lenge produktet er i samme stand som da det ble kjøpt, og alt tilbehør følger med tilbake. Altså alt uten emballasje.

Det er ikke 30 dagers angrerett på abbonementbindingstid, kun 14 dager (tas mellom deg og teleselskapet).

EDIT: At elkjøp er en dritt_kjede_ tviler jeg sterkt på. Er ihvertfall et utsagn jeg vil bestride så det holder. Men at dårlige butikker finnes..samt serviceordninger som ikke er helt gode overalt eksisterer, ja det kan jeg ikke nekte for.

men ikke skjær alle over en kam..blir litt kjipt for selgerene som gjør god jobb.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Begge butikkjedene har 30 dagers full returrett, så lenge produktet er i samme stand som da det ble kjøpt, og alt tilbehør følger med tilbake. Altså alt uten emballasje

Den er ikke helt riktig. Lefdal hadde en slik praksis, men har ikke hatt det i det siste.

Har vært innom og spurt om dette før.

Lenke til kommentar

ja, og da er det vel viktig å sørge for å ikke gi ut feil selv? :-)

Lefdal har 150% pris garanti, dvs at de betaler mellomlegget + 50% av mellomlegget.

Funket fint da jeg kjøpte tv som kom 3000 kr billigere 2 uker senere....

Lenke til kommentar

ja, og da er det vel viktig å sørge for å ikke gi ut feil selv? :-)

Lefdal har 150% pris garanti, dvs at de betaler mellomlegget + 50% av mellomlegget.

Funket fint da jeg kjøpte tv som kom 3000 kr billigere 2 uker senere....

Det var nok det han mente, bare at han formulerte seg litt feil..

han mente nok at man (selvfølgelig) fikk differansen, som på elkjøp, pluss 50% til..

Lenke til kommentar
Begge butikkjedene har 30 dagers full returrett, så lenge produktet er i samme stand som da det ble kjøpt, og alt tilbehør følger med tilbake. Altså alt uten emballasje

Den er ikke helt riktig. Lefdal hadde en slik praksis, men har ikke hatt det i det siste.

Har vært innom og spurt om dette før.

Sorry, det er noe jeg egentlig har tatt for gitt at de har. Men kan hende jeg tar feil. Kjipt.. :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...