Gå til innhold

siemens st55 tastatur..

Anbefalte innlegg

Ser at elkjøp langer denne telefonen med netcom active talk til 349.

Er tastaturet på denne telefonen så ubrukelig som ryktene tilsier, eller er det bare en tilvenningsak?

Noen som eventuelt har tips om lignende telefoner i samme prisklasse?

Har vurdert SE t610(298,- hos telebuttiken), men er litt skeptisk da ALLE jeg kjenner med denne telefonen har hatt problemer med den..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har vurdert SE t610(298,- hos telebuttiken), men er litt skeptisk da ALLE jeg kjenner med denne telefonen har hatt problemer med den..

Hmmm... det var rart :dontgetit:

Uansett så trur jeg T630 er et godt kjøp, men blir kanskje litt dyrere enn du hadde tenkt :thumbdown:

Lykke til :green:

Lenke til kommentar

Du får en t630 til rundt 500 kroner...glem siemens. Det kan du kjøpe når du trenger en støvsuger.

Dette skriver amobil om denne stygge telefonen st55. :" telefonen har dessverre også et dårlig utformet tastesett og en elendig batterilevetid, mangler både Java og infrarød og er dessuten så godt som ubrukelig til å skrive meldinger med"

Endret av GoldenShower
Lenke til kommentar

Jeg har hatt ST60 en stund som i utgangspunktet er den samme telefonen. Det er den verste telefonen jeg har skrevet med noen gang. Greit nok at knappene er små, men elendig software fører til at telefonen ofte ikke får med seg det man skriver. Den jeg hadde skrudde seg dessuten av i tid og utide, og den hadde et par irriterende ting, som fks. bekreftelsestoner det ikke er mulig å skru av uten å skru av all lyden og man kan ikke velge meldingstone.

Displayet er ikke merkbart bedre enn T630. Eneste som er bra med ST55 og ST60 er designet, synes jeg. Resten er bare halvferdig.

Du kan jo også ta en titt på club siemens forumet og se at det ikke er så veldig mange fornøyde ST55/ST60 eiere annet enn Molna og madammen hans. ;)

Legg til litt ekstra kroner og få deg en T630.

EDIT: Må få legge til at kameraet på ST55/ST60 er ganske bra. Men, som sagt, helhetsinntrykket mitt av denne telefonen er heller dårlig. Mulig jeg har hatt ekstremt uflaks, men det ser ikke sånn ut på Club Siemens forumet.

Endret av Swag
Lenke til kommentar

Problemet er vel de som kjøper den uten å først sjekke ut hva de trenger og hvilke funksjoner ST55 mangler. 50% klager i ettertid på at den ikke har infrarød, hehe ;)

Jeg liker den fordi den har bra kamera, supert display og ikke minst: den beste joysticken man kan få :)

Lenke til kommentar

Leste på Club Siemens forumet at det ikke er mulig å lagre nummeret når du får SMS fra et ukjent nummer.. stemmer det?

En helt utilgjivelig mongo feil som gjør telefonen ubrukelig i så fall...

At det ikke er ir/blåtann/java bryr meg igrunn ikke..

SE t630(eventuelt 610) virker forsåvidt grei nok.. Men jeg er litt skeptisk på feilstatistikken fra den produsenten (mener å ha lest at de snart er oppe på nokia nivå..?)

Lenke til kommentar

SonyE har samme feilprosenten som Nokia, men angående T610 så er nok de fleste problemene fikset nå siden den har vært på markedet i ett år. Sånn sett er den et relativt trygt kjøp.

Det med SMS aner jeg ikke, siden jeg aldri bruker SMS selv :)

ST55 er ikke lagd av Siemens selv, så derfor er den totalt forskjellig i forhold til de ekte Siemens-mobilene.

Endret av molna
Lenke til kommentar

Et bra alternativ kan være å vente på Siemens CX65 (juni).

11MB minne

VGA kamera m/video

132x176 TFT-skjerm (ekstremt bra skjerm)

Infrarød

Java MIDP2.0 (rask også, og bra spillutvalg kommer)

Addressebok (T630 mangler dette)

Themes (ST55 mangler dette)

Osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...