Singh tha king Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Hva er symbian........ ? ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 14. mai 2004 av Blib Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Et oprativsystem til mobiltelefoner... Dette gjør at du kan få masse rare programmer til telefonen din!!!!!! Lenke til kommentar
everex Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hva er symbian........ ? Symbian er et operativsystem for mobiltelefoner. Det finnes flere typer symbian. To typer er series 60 og symbian UIQ. Symbian gjør at du kan kjøre/laste ned flere programmer enn på mange andre operativsystem. Symbian er konge. Endret 13. mai 2004 av everex Lenke til kommentar
genser Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) Hva er symbian........ ? Symbian er et operativsystem for mobiltelefoner. Det finnes flere typer symbian. To typer er series 60 og symbian UIQ. Symbian gjør at du kan kjøre/laste ned flere programmer enn på mange andre operativsystem. Symbian er konge. Litt feil. Symbian er som du sier et operativsystem. Men det er ikke symbian-typen som avhenger fra mobil til mobil, det er grensesnitt og symbian-versjon.. To typer grensesnitt er Series 60 og UIQ, men de kan fortsatt bruke samme type eller versjon Symbian, i dette tilfellet 7.0 edit: Nevner at det du sa var mye riktig, og forskjellen på det du skrev og det jeg skrev neppe er stor for den gjennomsnittelige brukeren ville jeg likevel ha det skrevet. Endret 13. mai 2004 av arehei Lenke til kommentar
eplekjeks Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 To typer grensesnitt er Series 60 og UIQ, men de kan fortsatt bruke samme type eller versjon Symbian, i dette tilfellet 7.0 I hvilket tilfelle? Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 To typer grensesnitt er Series 60 og UIQ, men de kan fortsatt bruke samme type eller versjon Symbian, i dette tilfellet 7.0 I hvilket tilfelle? Tilfellet P900 og 6600. Begge bruker Symbian 7. Førstnevnte bruker UIQ, sistnevnte bruker Series 60. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Med symbian kan du bruke alle telefonens funksjoner i programmer, istedetfor java som bare kan spille og gprs. Med symbian kan du i tillegg endre mye på operativsystemet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 skjekk tråden som ligger i min signatur, helt nederst ligger min forklaring (i en anna tråd) gidder ikke å skrive d siden dette har blitt tatt opp ofte... hete sider: Symbian.com, uiq.com Lenke til kommentar
everex Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hva er symbian........ ? Symbian er et operativsystem for mobiltelefoner. Det finnes flere typer symbian. To typer er series 60 og symbian UIQ. Symbian gjør at du kan kjøre/laste ned flere programmer enn på mange andre operativsystem. Symbian er konge. Litt feil. Symbian er som du sier et operativsystem. Men det er ikke symbian-typen som avhenger fra mobil til mobil, det er grensesnitt og symbian-versjon.. To typer grensesnitt er Series 60 og UIQ, men de kan fortsatt bruke samme type eller versjon Symbian, i dette tilfellet 7.0 edit: Nevner at det du sa var mye riktig, og forskjellen på det du skrev og det jeg skrev neppe er stor for den gjennomsnittelige brukeren ville jeg likevel ha det skrevet. okey. Jeg tok litt feil der Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Det skal også nevnes at kun svære telefoner har symbian Endret 15. mai 2004 av siggetheman Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Det skal også nevnes at kun svære telefoner har symbian Nja. Mobilene blir mindre og mindre. La oss f.eks. se på 7610. Den er på ca. 93 ccm. Til sammenligning er 6610i på 72 ccm. Forskjellen blir mindre og mindre. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Husk også at symbian telefoner ofte har store og gode skjermer, raskere prossesorer, mere minne, "kraftige kameraer" og minnekort osv. som også drar batteri og evt. krever litt bedre batteri... Og alt dette tar plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå