Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Trenger noen tips om shdsl linje fra Catch


Anbefalte innlegg

heisann.

 

Håper noen har noen bra tips til meg.

 

 

for et år siden bestillte jeg SHDSL fra Catch. SHDSl valgte jeg fordi linja er 7000 meter lang så det var den eneste muligheten. Montør kom og linja fungerte supert på 1 MB. Skuffelsen var da stor da lija 6 månender etterpå datt ned titt og ofte. Support skylder på at adsl og andre ting blir utbygd lengre ned på linja, og at dette støyer slik at jeg ikke får riktig hastighet. Support sendte meg et nytt modem som skulle takle støy bedre. Det nye modemet kom men jeg og Catch har aldri fått mer ut av det en 144 kb. Jeg har valg å kjøre på denne løsningen for 300 kroner måneden da isdn vil bli dyrere for meg. Ca 3 uker siden datt linja ut igjen, og klarer ikke å levere stabilt i det hele tatt. Support har prøvd alt de makter men får det ikke til. jeg maser om skifting av switcher ol i sentralen, men de mener det ikke lenger er noe poeng. Noen som har vært borte i dette eller har et forslag på hva løsningen kan være?

 

foresten må jeg takke Catch support for kjempefin hjelp ellers!

 

 

Hilsen Svein

Endret av Selen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann.

 

Håper noen har noen bra tips til meg.

 

 

for et år siden bestillte jeg SHDSL fra Catch. SHDSl valgte jeg fordi linja er 7000 meter lang så det var den eneste muligheten. Montør kom og linja fungerte supert på 1 MB. Skuffelsen var da stor da lija 6 månender etterpå datt ned titt og ofte. Support skylder på at adsl og andre ting blir utbygd lengre ned på linja, og at dette støyer slik at jeg ikke får riktig hastighet. Support sendte meg et nytt modem som skulle takle støy bedre. Det nye modemet kom men jeg og Catch har aldri fått mer ut av det en 144 kb. Jeg har valg å kjøre på denne løsningen for 300 kroner måneden da isdn vil bli dyrere for meg. Ca 3 uker siden datt linja ut igjen, og klarer ikke å levere stabilt i det hele tatt. Support har prøvd alt de makter men får det ikke til. jeg maser om skifting av switcher ol i sentralen, men de mener det ikke lenger er noe poeng. Noen som har vært borte i dette eller har et forslag på hva løsningen kan være?

 

foresten må jeg takke Catch support for kjempefin hjelp ellers!

 

 

Hilsen Svein

Hvor bor du?

Lenke til kommentar

jeg har hatt catch i snart 3 år. har hatt nedetid på kanskje totalt 1 dag.

 

er uendelig fornøyd, og stabiliteten er grunnen til at jeg beholder catch linja mi i stedet for å bytte, og spare 50% av kosten for samme speeden et annet sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...