Janmandelid Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Når jeg skal inn og se på en spesiell mappe skjer dette gang på gang. Explorer.exe har et problem og må lukkes. Noen som har vært borti det problemet? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det beste jeg fant i farten er dette : http://support.microsoft.com/default.aspx?...duct=win2000IN1 Har du alle oppdateringer på windows ? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Takk skal du ha, men problemet har vel ikke noe med Internet Explorer å gjøre? Skal bare inn på ei bestemt mappe og se på filene som er der.... Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Er og et problem som kan skje hvis du forsøker å åpne en mappe med korrupte/dårlige videofiler i. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Ja, men har fiksa det i registeret det som sto på dinside.no for en stund siden... Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Er og et problem som kan skje hvis du forsøker å åpne en mappe med korrupte/dårlige videofiler i. Trodde at det bare var filene i seg selv som gjorde at CPU'en ble gående på 100% jeg. Har det noe med saken å gjøre at det ligger en korrupt AVI-fil i mappa som gjør dette???? I tilfelle, åssen kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Du kan jo prøve dette: 1. Open up regedit 2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler 3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}" Please not that this will no longer provide you with the windows properties displaying the AVI file information such as width, height, bitrate etc. But its a small price to pay for saving you resources. Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Virket nok ikke det heller, men tusen takk for forslaget! Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Noen som har noen gode forslag her....? Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Er og et problem som kan skje hvis du forsøker å åpne en mappe med korrupte/dårlige videofiler i. Trodde at det bare var filene i seg selv som gjorde at CPU'en ble gående på 100% jeg. Har det noe med saken å gjøre at det ligger en korrupt AVI-fil i mappa som gjør dette???? I tilfelle, åssen kan jeg fikse det? Slette en og en film? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Er og et problem som kan skje hvis du forsøker å åpne en mappe med korrupte/dårlige videofiler i. Trodde at det bare var filene i seg selv som gjorde at CPU'en ble gående på 100% jeg. Har det noe med saken å gjøre at det ligger en korrupt AVI-fil i mappa som gjør dette???? I tilfelle, åssen kan jeg fikse det? Slette en og en film? Hehe, ja, kunne gjort det, men problemet er jo at jeg ikke kommer inn i mappa..... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Hehe, ja, kunne gjort det, men problemet er jo at jeg ikke kommer inn i mappa..... Tar ett forslag helt ut av lufta : Har du prøvd å starte i sikkermodus for å så gå inn i den omtalte mappen ? Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 Nei, det har jeg faktisk ikke. Kan jo prøve det! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Gribuz Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 kan oxo hjelp hvis du prøver og legge rett codec for den bestemte videofila grunnen til at det krasjer er mest sannsynlig at windows media player ikke har den codecen og krasjer. kan oxo skru av forhåndsvisning da unngår du oxo det. Har vært borti problemet selv ett par ganger Lenke til kommentar
Janmandelid Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2004 kan oxo hjelp hvis du prøver og legge rett codec for den bestemte videofila grunnen til at det krasjer er mest sannsynlig at windows media player ikke har den codecen og krasjer. kan oxo skru av forhåndsvisning da unngår du oxo det. Har vært borti problemet selv ett par ganger Alright, that's my man! Thank You so much for the tip! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå