Gå til innhold

Explorer.exe har et problem og må lukkes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er og et problem som kan skje hvis du forsøker å åpne en mappe med korrupte/dårlige videofiler i.

Trodde at det bare var filene i seg selv som gjorde at CPU'en ble gående på 100% jeg. Har det noe med saken å gjøre at det ligger en korrupt AVI-fil i mappa som gjør dette???? I tilfelle, åssen kan jeg fikse det?

Lenke til kommentar

Du kan jo prøve dette:

1. Open up regedit

2. Goto HKEY_CLASSES_ROOT\SystemFileAssociations\.avi\shellex\PropertyHandler

3. Delete the "Default" value which should be "{87D62D94-71B3-4b9a-9489-5FE6850DC73E}"

Please not that this will no longer provide you with the windows properties displaying the AVI file information such as width, height, bitrate etc. But its a small price to pay for saving you resources.

Lenke til kommentar
Er og et problem som kan skje hvis du forsøker å åpne en mappe med korrupte/dårlige videofiler i.

Trodde at det bare var filene i seg selv som gjorde at CPU'en ble gående på 100% jeg. Har det noe med saken å gjøre at det ligger en korrupt AVI-fil i mappa som gjør dette???? I tilfelle, åssen kan jeg fikse det?

Slette en og en film?

Lenke til kommentar

Slette en og en film?

Hehe, ja, kunne gjort det, men problemet er jo at jeg ikke kommer inn i mappa.....

Lenke til kommentar

kan oxo hjelp hvis du prøver og legge rett codec for den bestemte videofila

grunnen til at det krasjer er mest sannsynlig at windows media player ikke har den codecen og krasjer.

kan oxo skru av forhåndsvisning da unngår du oxo det.

Har vært borti problemet selv ett par ganger :yes:

Lenke til kommentar
kan oxo hjelp hvis du prøver og legge rett codec for den bestemte videofila

grunnen til at det krasjer er mest sannsynlig at windows media player ikke har den codecen og krasjer.

kan oxo skru av forhåndsvisning da unngår du oxo det.

Har vært borti problemet selv ett par ganger :yes:

Alright, that's my man! Thank You so much for the tip! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...