Bamse_ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Topic forklarer vel som vanlig en del? Har nå brukt Aston i en stund.. Er ganske fornøyd med det, men det har veldig få themes du kan velge mellom og det er mye jobb med mange av dem. Så da lurte jeg på om det var noen der ute som har forslag til andre programmer jeg kan bruke? Her er ett eksempel på min desktop EDIT: gjorde bildet om til link pga størrelse Endret 11. mai 2004 av MrX_ Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Fin desktop. Legg den her. Hvis du har lyst på nytt utseende på Windows 2000 anbefaler jeg LiteStep og Talisman. Sistnevnte vet jeg ikke med sikkerhet fungerer i Windwos 2000, men les readme. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Fin desktop. Legg den her. Det er ikke XP desktop Men skal teste ut de programmene etter jeg har dusjet Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Her er ett eksempel på min desktop Liker bakgrunnen! Lyst å dele hvor du fant den..? Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Husker faktisk ikke... Men kan laste den opp jeg... Kommer i en edit på denne replyen om 2 min! EDIT: HER er den Endret 11. mai 2004 av MrX_ Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Tusen hjertelig takk skal du ha Digg bakgrunn! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er ikke XP desktop Men skal teste ut de programmene etter jeg har dusjet Hehe. Det er sant, men fin var den jo uansett Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Ja den er ok den.. Men har ikke reg key til programmet og gidder ikke kjøpe det Så er nå på utkikk etter ett nytt ett... Så forslag mottas med takk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå