Singh tha king Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det jeg lurte på var om den har BT og når ca. den kommer, samma om dere tror... Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Nei, den har ikke BT og den skal komme iløpet av sommeren tror jeg Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 er du helt sikker på at den ikke har BT......hadde så lyst på den, men MÅ nesten av BT Lenke til kommentar
levlex Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Den har ikke blåtann nei og har kun infrarød. Det som er minuset med mange samsung-infrarødporter er at de ikke støtter bildeoverføring til andre enheter. Mener at dette var tilfelle på P730, noe som gjør den desverre litt håpløs. Også knappestillingen er ikke helt slik vi kunne tenkt oss den. Navigasjonsknappen er et godt stykke unna resten av knappene, slik at man trimmer tomlene ganske mye bare ved å navigere litt i menyene. Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Du finner forøvrig en liten mini-review av telefonen her: http://www.amobil.no/art.php?artikkelid=6354 Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvis man kan koble til med en datakabel til PCen trenger man jo ikke blåtann da. Det hadde ihvertfall ikke jeg gjort. Er begrenset med hva man trenger blåtann til idag Dessuten så ser denne telefonen ganske kul ut Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 hvis man har en datakabel kan man sende bilder til pc'en og få mp3 på mobilen? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 hvis man har en datakabel kan man sende bilder til pc'en og få mp3 på mobilen? Man kan vel hvertfall sende bilder og ringetoner og synkronisere... Nå vet ikke jeg med mp3 her da. Men det skal nok fungere. Regner nesten med at det kommer til å følge med en datakabel til denne telefonen akkurat som SX1. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Skal ikke se bort i fra det. Men som med E700 og X600 så virker det som Samsung går i operatørenes ærend og "tvinger" brukeren til å bruke MMS... Det i seg selv ville jo være latterlig siden det ikke finnes MMS-standarder i operatørnett som støtter den størrelsen megapikselbilder krever..... Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) oisann, da må man ha en datakabel for å sende bilder til pc'en.... jaja hvis det ikke følger med en datakabel så koster det vel ikke så veldig mye å kjøp en , tror jeg da. Endret 13. mai 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
kverna Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Skal ikke se bort i fra det. Men som med E700 og X600 så virker det som Samsung går i operatørenes ærend og "tvinger" brukeren til å bruke MMS... Det i seg selv ville jo være latterlig siden det ikke finnes MMS-standarder i operatørnett som støtter den størrelsen megapikselbilder krever..... bare det at x600 og e700 ikke har mp kamera, men du mente vel når den tid kommer Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 (endret) hvem av disse er best da p730 eller 7610, siden 7610 har jo blåtann men det har ikke p730. Endret 13. mai 2004 av Singh tha king Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 Hva trenger du/vektlegger du mest på (utenom blåtann)... Hvis du synes blåtann er kjempeviktig så er nok 7610 det best/eneste valget :/ Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 egentlig så synes blåtann er ganske viktig, tror jeg går for en 7610 isteden for en p730.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå