tintin77 Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Er det noen andre her som kjører egen proxy server Og kjører internett gjennom denne Din virkelig ip adresse blir vasket vekk og erstattet med en tilfeldig annen adresse DVS din internett bruk blir så å si anonym når man kjører i såkalt stealth modus En time har ip adresse som hører hjemme i norge neste time har en ip adresse som hører hjemme i singapore, neste time igjen har du en fra usa, neste har du en fra frankrike osv Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Feil.. Ip adressen du får fra telenor vil alltid bli vist ut mot internett Og ipen til telenor har logger mot brukern din Så det vil si at du ikke kan gjøre noe kriminelt uten å bli logga Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Forresten... hvordan skal du kunne komunisere med noe uten å oppgi ipen din? Det er faktisk mer eller mindre umulig ettersom all komunikasjon forgår med ip adresser Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 For det har jeg ikke Telenor Dessuten funker det jeg går inn og å sjekker min ip adresse ( http://www.whatismyip.com) eller andre sider 213.... Jeg skifter til stealth modus min ip adresse er nå 148.... Fem min etter på 173.... Fem min etter på 163.... Dessuten gir jeg selvsagt ut min ip, min ikke riktige ip [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-04-08 00:07 ] Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 hmmz.. Har liten tro på dette men.. Isåfall så er ihvertfall proxy server feil.. En proxy brukes til å dele internett i bedrifter Lenke til kommentar
tintin77 Skrevet 7. april 2002 Forfatter Del Skrevet 7. april 2002 Proxy Server localhost på port 14000 All min internett trafikk går via denne her [ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-04-08 00:40 ] Lenke til kommentar
BBC Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 What is a proxy server: http://www.allsands.com/Science/whatisapro...roxy_akx_gn.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå