Aggex Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Spelet recenserades på svensk TV i går.Fick toppbetyg som ninjaspel, för de som kan och gillar sådant sedan tidigare. Mycket action och svårt för nybörjare. /Olle Så den anmeldelsen eg også, syns kanskje han tok litt i når han sa at det var bereget på "Hard-core" gamere, men hva vet eg siden eg ikkje har prøvd det ennå. Ellers så det kjempelekkert ut. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Har prøvd Ninja Gaiden litt.Ble ganske skuffa egentlig. Gameplayet var ikke det jeg håpet på, og kameraet var noe av dårligste jeg har sett på lenge. Men pent var det. Enig. lite imponert, men spillbart. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 (endret) Uenig med alle som sier det er dårlig, spesiellt uenig med Whirush... hva er galt med kameraet? du kan se i 1.person og du kan trykke på høyre knappen oppå for å stille in kameraet i den retningen Ryu står i. Ellers er spillet genialt syntes jeg Digger det med at du får nye syke våpen senere i spillet Tror ikke jeg har sett bedre grafikk/detaljer på et x-box spill før heller, kan sammenliknes med DOA Extreme beach volleyball, om ikke bedre! Skulle nesten ikke tro X-boxen kunne yte så bra grafikk og detaljmessig Anbefales! Endret 19. mai 2004 av Icluz Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Uenig med alle som sier det er dårlig, spesiellt uenig med Whirush... hva er galt med kameraet? du kan se i 1.person og du kan trykke på høyre knappen oppå for å stille in kameraet i den retningen Ryu står i. Ellers er spillet genialt syntes jeg Digger det med at du får nye syke våpen senere i spillet Tror ikke jeg har sett bedre grafikk/detaljer på et x-box spill før heller, kan sammenliknes med DOA Extreme beach volleyball, om ikke bedre! Skulle nesten ikke tro X-boxen kunne yte så bra grafikk og detaljmessig Anbefales! Hurra, alt et spill trenger er fin grafikk... Lenke til kommentar
akarno Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 Kan ikke akkuratt klage på gameplay heller.. syntes jeg Lenke til kommentar
Asmodean Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg skjønner ikke hva dere whiner over. Dette er et utrolig tøft og fengende spill. Hvis du har prøvd det og så lagt det fra deg igjen så kan du umulig ha holdt på lenge. Fra første gang jeg wallrunna, denga min første fiende til første gangen jeg ble eid av førstebossenv ar jeg hekta. Det er GAMEPLAYET som er i fokus her. Storyen er ikke spesielt spennende, og grafikken er superb. Og den som klagde på kameravinkelen kan umulig ha visst om den knappen som sentrerer kameravinkelen. Ja, dette spillet er litt vanskelig med tanke på at du må få inn styringa og bli vant til det. Ja, dette spillet er også vanskelig fordi fiendene, i likhet med deg, blir flinkere etterhvert som du kommer lengre i spillet, men dette er en GOD ting. Hva er et spill verdt om du kan spille gjennom det på en kveld uten noen som helst innsats? Det SKAL være vanskelig og jeg applauderer Team Ninja som har laget dette fantastiske spillet. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg skjønner ikke hva dere whiner over. Dette er et utrolig tøft og fengende spill. Hvis du har prøvd det og så lagt det fra deg igjen så kan du umulig ha holdt på lenge. Fra første gang jeg wallrunna, denga min første fiende til første gangen jeg ble eid av førstebossenv ar jeg hekta. Det er GAMEPLAYET som er i fokus her. Storyen er ikke spesielt spennende, og grafikken er superb. Og den som klagde på kameravinkelen kan umulig ha visst om den knappen som sentrerer kameravinkelen. Ja, dette spillet er litt vanskelig med tanke på at du må få inn styringa og bli vant til det. Ja, dette spillet er også vanskelig fordi fiendene, i likhet med deg, blir flinkere etterhvert som du kommer lengre i spillet, men dette er en GOD ting. Hva er et spill verdt om du kan spille gjennom det på en kveld uten noen som helst innsats? Det SKAL være vanskelig og jeg applauderer Team Ninja som har laget dette fantastiske spillet. Kunne ikke sagt det bedre selv!! (Så derfor prøver jeg ikke på det Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Jeg skjønner ikke hva dere whiner over. Dette er et utrolig tøft og fengende spill. Hvis du har prøvd det og så lagt det fra deg igjen så kan du umulig ha holdt på lenge. Fra første gang jeg wallrunna, denga min første fiende til første gangen jeg ble eid av førstebossenv ar jeg hekta. Det er GAMEPLAYET som er i fokus her. Storyen er ikke spesielt spennende, og grafikken er superb. Og den som klagde på kameravinkelen kan umulig ha visst om den knappen som sentrerer kameravinkelen. Ja, dette spillet er litt vanskelig med tanke på at du må få inn styringa og bli vant til det. Ja, dette spillet er også vanskelig fordi fiendene, i likhet med deg, blir flinkere etterhvert som du kommer lengre i spillet, men dette er en GOD ting. Hva er et spill verdt om du kan spille gjennom det på en kveld uten noen som helst innsats? Det SKAL være vanskelig og jeg applauderer Team Ninja som har laget dette fantastiske spillet. Kunne ikke sagt det bedre selv!! (Så derfor prøver jeg ikke på det Så enig, så enig! Lenke til kommentar
Hermans Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Enig med deg Asmodean. Men , det er bare så deilig å drepe med 2 "slashes", når du springer og trykker på x to ganger (Dårlig forklart) Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Jeg skjønner ikke hva dere whiner over. Dette er et utrolig tøft og fengende spill. Hvis du har prøvd det og så lagt det fra deg igjen så kan du umulig ha holdt på lenge. Fra første gang jeg wallrunna, denga min første fiende til første gangen jeg ble eid av førstebossenv ar jeg hekta. Det er GAMEPLAYET som er i fokus her. Storyen er ikke spesielt spennende, og grafikken er superb. Og den som klagde på kameravinkelen kan umulig ha visst om den knappen som sentrerer kameravinkelen. Ja, dette spillet er litt vanskelig med tanke på at du må få inn styringa og bli vant til det. Ja, dette spillet er også vanskelig fordi fiendene, i likhet med deg, blir flinkere etterhvert som du kommer lengre i spillet, men dette er en GOD ting. Hva er et spill verdt om du kan spille gjennom det på en kveld uten noen som helst innsats? Det SKAL være vanskelig og jeg applauderer Team Ninja som har laget dette fantastiske spillet. Kunne ikke sagt det bedre selv!! (Så derfor prøver jeg ikke på det "Nuff said" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå