Thewiz Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Er Ninja Gaiden på Xbox bra? Har hørt mye bra Omtale om den! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Er Ninja Gaiden på Xbox bra? Har hørt mye bra Omtale om den! Da går vi sterkt ut i fra at omtalene ikke lyver til deg. Endret 17. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Er Ninja Gaiden på Xbox bra? Har hørt mye bra Omtale om den! Da går vi sterkt ut i fra at omtalene ikke lyver til deg. Uansett er denne feilpostet Det er den vel ikke! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ok, sist jeg sjekket så hadde vi da en egen kategori for konsoll. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ok, sist jeg sjekket så hadde vi da en egen kategori for konsoll. Det er fortsatt visstnok lov til å poste uavhengig format i denne delen, dog jeg personlig syns at denne passer bedre i konsoll delen. Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har prøvd Ninja Gaiden litt. Ble ganske skuffa egentlig. Gameplayet var ikke det jeg håpet på, og kameraet var noe av dårligste jeg har sett på lenge. Men pent var det. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Samma det vel, vilket jeg postet det i Kan dere ikke være litt greie da? Lenke til kommentar
Whirush Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 BTW: kategorien heter "Diskuter spill og tilbehør - Generelt", noe jeg tolker til noe som: "her kan dere prate om spill generelt" Det står ingenting om at det er PC only. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 BTW: kategorien heter "Diskuter spill og tilbehør - Generelt", noe jeg tolker til noe som:"her kan dere prate om spill generelt" Det står ingenting om at det er PC only. Takk for at du støtter meg! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 siden dere andre allerede har dratt dette så langt. finne ikke ninja G. bare på xbox da? passer bedre inn der da. kanskje du kan laste ned en demo en eller annen plass? eller legges det ikke ut demoer som går an å brenne til xbox? Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Jeg har runda det og kan love deg at det er et av de beste Xbox spillene som finnes, uten tvil. Men vær advart... det er VANSKELIG. Det er også det første spille på leeenge som jeg følte en trang til å runde spillet igjen rett etterpå jeg runda det første gang. På Hard er det enda vanskeligere!!! Men spillet er genialt... ikke ras igjennom de første brettene men ta deg tid. Mye å lære men det får man finne ut av selv... du blir kasta rett inn i det. Men kjøp det... du kommer garantert ikke til å angre. Så lenge det ikke er for vanskelig for deg. Et tips... oppgrader sverdet ditt i chapter 3! Lenke til kommentar
Gigant Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jeg synes ikke dene her er feil poste diskutering er dette jeg tror det blir litt kult spillet Lenke til kommentar
Waven Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 Første jeg tenkte når jeg spillte det første brettet var: "pytt, dette er da ikke så vanskelig som alle vil ha det til" Denne oppfatningen ble immidlertid snudd veldig raskt så fort jeg møtte den første bossen.. Har uheldigvis bare prøvd det første brette pga. at xboxen min døde i går Lenke til kommentar
Zer0z Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 det var jo en omtale på det spillet på NERD på nrk2 hvis jeg ikke tenker feil så trur jeg spillet fikk 9/10 poeng Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) *Never mind* Endret 17. mai 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 17. mai 2004 Del Skrevet 17. mai 2004 (endret) Og her er vi på god vei til stengning grunnet avsporing ja... Men jeg har også lyst til å prøve Ninja Gaiden, det ser jo lekkert ut! Men så er jo ikke lekkerhetsgrad alt... Endret 17. mai 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Olle P Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Spelet recenserades på svensk TV i går. Fick toppbetyg som ninjaspel, för de som kan och gillar sådant sedan tidigare. Mycket action och svårt för nybörjare. /Olle Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ser ut som en dårlig Tomb Raider-kopi utvannet med det helt geniale </ironi> Devil May Cry... Hva nytt bringer dette spillet? Hopp og slåss? Lenke til kommentar
MorenDin Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 Ser ut som en dårlig Tomb Raider-kopi utvannet med det helt geniale </ironi> Devil May Cry... Hva nytt bringer dette spillet? Hopp og slåss? En umenneskelig vanskelighets grad Level designen er helt rå skjønner du etterhvert. 4-11 brettet er en hel by liksom. Veldig stort og langt spill. Veldig gjennomført slåssing. Ninja'er er fete. Kule bosser. Grafikken er helt rå. Spillet er konge bra. Er det ikke bedre å lese noen anmeldelser i stedet a? http://www.gamespot.com/xbox/action/ninjagaiden/review.html - 9.4 http://xbox.ign.com/articles/495/495186p1.html - 9.4 http://reviews.teamxbox.com/xbox/713/Ninja-Gaiden/p1 - 9.6 http://www.gamershell.com/reviews_NinjaGaidenReview.shtml - 9.3 VG - http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=226370 - Terning kast 5 Er ikke så vanskelig å google er det det Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 18. mai 2004 Del Skrevet 18. mai 2004 (endret) Ninja Gaiden er rett og slett genialt, og hvis du har problemer med første boss, så burde du blokke mye mer. Bossene i Ninja Gaiden er som gammeldagse bosser, de følger et bestemt mønster, og det er ved bestemte tidspunkter du skal slå, ellers kan du bare stå og blokke. Genialt spill, så det så. Endret 18. mai 2004 av Tx3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå