canhr Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Heisann. Har tittet litt på SkyHawk PSR-5602 kabinett. Noen som har noen erfaringer med disse. Har sjekka produsentens sider om detta kabinettet, men finner ikke ut om f. eks hvlike strømforsyninger som passer. Om jeg eventuelt kan bruke en strømforsyning med 120mm vifte. Vifteplasser står det heller ingeting om. osv... Kort sagt noen erfaringer om dette kabinettet? Dont be shy Mvh Canhr Lenke til kommentar
Joe DiMaggio Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Den PSU`en du har passer sansynligvis i kabinettet det er skjeldent at de ikke passer! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Eg har SkyHawk, men om det er same størrelse osv veit eg ikkje. Den 120cm vifta er den bak eller oppå PSU? Ellers så syns eg det er eit fint kabinett, litt lite til tider, men eg har da klart å trykkje masse inni der. Det er 1 vifteplass nede framme, 1 i vinduet, 1 bak. Ingen 120cm plasser. Eg skar hull i toppen og putta i ei 120cm der. *Sjekk at det er same kabinett da * Lenke til kommentar
canhr Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Hei igjen. Det jeg er ute etter er en stiullegående løsning. Så derfor lurte jeg på om det gikk med 120mm vifte(pref i bakkant). Har nå funnet samme kabinett hos Microplex og det har bare 80mm vifteplasser. Blir muligens et Sonata istedet. Vi får se. Takker for feedback. Mvh Canhr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå