Jaddada Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jeg har ei gjestebok, og det hadde vert greit om noen kunne bidratt med et lite script som gjør at når de går inn i en enkel fil så ser de gjesteboka mi inni programmet hvis noen sjønner hva jeg mener... Jeg har INGEN tidligere erfaring med programmering uten om php/html etc. Er ikke sikker på om det er i denne kategorien jeg bør poste det i? Endret 11. mai 2004 av Jaddada Lenke til kommentar
Jaddada Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jeg har sett mange programmer, enkle programmer, i en enkel liten fil. Som kan surfe netsteder. Så når du går inn på den enkle filen. Så vil den laste for eks www.vg.no. Men ikke i internett explorer, men inni det lille programmet. Jeg er ikke så flink til å forklare:S Så for eksempel hvis gjesteboka mi er 200 bred og 600 høy så ville programmet og hvert så høyt og bredt.. Endret 11. mai 2004 av Jaddada Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 men hvorfor skal du ha en enkel browser som skal gå inn på en forhåndsdefinert url? vil det ikke være greit å bruke f.ex ie? Lenke til kommentar
Jaddada Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 For da kan jeg ha meny i programmet.. for eksempel "skriv nytt innleg" osv... Det er ikke det at det ikke går i ie, men det hadde vert litt kulere å hatt det i et program. Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Snakker du om hjemmesida di? I så fall har det svært lite med C/C++ å gjøre. Prøv heller i HTML eller PHP-kategorien. BTW, C/C++ er ikke scriptspråk! Lenke til kommentar
søppel Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Jaddada: De programmene du snakker kjører IE "embedded" i et lite vindu. På samme måte som du kan kjøre Excel inne i IE for å se Excel-regneark-filer på internett. ..og på samme måte som Adobe Acrobat Reader leser pdf-filer "inne i" IE. Samme med media-avspilleren. Edit: Er redd du må skaffe deg litt erfaring med programmering for å få til dette. Endret 11. mai 2004 av søppel Lenke til kommentar
☀ ❄ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det kan gjøres. Det kan gjøres forholdsvis lett hvis du "jukser" med Visual C++, AppWizard og MFC. Men som søppel sier, du bør ha en del erfaring med språket før du prøver på noe sånt. Og jeg vet ikke med resten av folka her, men jeg gidder ihvertfall ikke å lage det til deg Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Men... å ha dette på en gjestebok? da må du jo sende programmet til alle som skal skrive inn da... Dette skulle ikke tatt så lang tid å skrive i C# mot .net, men jeg gidder ikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå