Gå til innhold

Hvilket Micro ATX kabinett?


Anbefalte innlegg

Kan man kombinere billig / stille / bra?

 

Jeg trenger et Micro ATX kabinett, iallfall - skal brukes i 3 uker eller noe. Tenkte jeg skulle putte inn et Aopen MX4SGI-L hovedkort, sammen med en P4 2.8 HT, Seagate disk, MSI GeForce FX5900XT og 2x Corsair 512MB PC3200 XMS.

 

Er det noen som har forslag foruten Aopen QF50?

 

Takker for svar!

 

_

johanf

Endret av johanf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å la være å bruke kabinett, da? Hvis du bare skal bruke 3 uker, hva er poenget? Og hva skal du gjøre med hardwaren etterpå? Dersom det er "midlertidig" ville jeg heller satset på en åpen løsning på skrivebordet. Det er kanskje litt risikabelt, men billigere enn å bruke 450,- på en midlertidig sak. Det er tross alt masse penger!

 

Edit: Dette tror jeg heller hadde vært noe. Ser også myyye bedre ut en aopen-kabisset og koster 480 kr!

Endret av baronKanon
Lenke til kommentar

Jeg skal ikke overklokke, bare ha noe å bruke til jeg forhåpentligvis får tilbake min Shuttle fra Komplett. Jeg har den andre hardwaren, den som skal inn i Shuttelen.

 

Kabinettet og hovedkortet selger jeg billig for noen hundrelapper etter at jeg er ferdig med det.

 

Og 450,- er ikke noenting, småpenger - kjøre åpent blir ikke aktuelt. Ikke har jeg ATX PSU heller.

 

Jeg setter pris på tilbakemeldinger, takk skal dere ha!

 

_

johanf

Endret av johanf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...