Espen_^ Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg kjøpte en dell 8600 gjennom jobben... på tilbudet står d mye bla " 3 års utvidet telefonsupport (0800-2200 alle årets dager) " men jeg har jo ikke fått no tlf nr å ringe.. ringer jeg til d vanelige support nr så er jo d stengt... Noen som har peil på nr jeg skal ringe ? Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Den informasjonen skal ligge i dokumentasjonen som fulgte med maskinen. Dessuten mener jeg det står på tilbudet? Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 harke fått no dok utenom users manual. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 delldude : kan du ikke bare pm'e meg nr'et ? må vel oppgi kunde nr,service tag etc for og få no hjelp uansett.. ? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 ring din kundebehandler og be om nr. I mitt tilfelle kjøpte jeg Gold support og måtte selv be om nr for dette. Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Nummeret er 800 10 177. Sjekk at du har serienummeret klart når du ringer - uten det kommer du ikke langt... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Får du ikkje hjelp dersom du ryngjer og ikkje har Tefelonsupport? Endret 24. mai 2004 av zeph Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Dette gjelder utvidet telefonsupport som gjør at du kan ringe senere på kvelden enn det som er med i den vanlige "pakken". Husker når dell hadde telefonsupport hele maskinens levetid, de gav seg med det på midten av 90 tallet .... Lenke til kommentar
DellDude Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Hmmm her må det visst litt mer forklaring til :-) 6711 6882 (09-17, hverdager) er vanlig telefonsupport - gratis i maskinens levetid. (bludern tuller...) 800 10 177 (08-22 alle dager) er for de som har kjøpt maskinen via jobben, bruttolønnsordning. Du får ikke support uten å oppgi serienummer. (Dell må vite historikken på utdsyret vi selger, samt at det gjør det mer kronglete for de som f.eks. har kjøpt stjålne maskiner...) Lenke til kommentar
knut Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Fint at dere fortsatt har telefonsupport hele maskinens levetid Kanskje jeg skal ringe en dag og spørre om hjelp på en gammel 486 som har passert 10 år nå Den maskinen lever forresten i beste velgående enda og har vært på 24/7 i de siste 4 årene uten problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå