toreae Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Har en Western Digital 80G, som jeg hadde i en Compaq Presario 5726. Flyttet den over til et Gigabyte hovedkort GA-6BXE. Følgende partisjoner. Primær 10G Fat32, Windows98SE Extended 16G Fat32 Windows 2000 8G linux ext2 / 8G linux ext2 /home 0,8G Linux swap 32G Fat32 Lager Fungerte helt fint på Compaqen. Men på Gigabyten starter ingenting opp. Bruker EZ-Drive - starter w98 og w2k, men ingen linux. (Med starte opp mener jeg å prøve å starte OS, selvfølgelig for man feilmeldinger og må innstallere w2k og linux på nytt.) Hvis jeg tar bort EZ-drive, og innstallerer w98 på nytt fungerer w98. Men med påfølgende innstallasjon av w2k stopper alt opp. (Linux kan også innstalleres.) Hvordan får jeg alt til å virke? EDIT Har også funnet ut at om jeg bruker en annen harddisk til boot (boot til D A SCSI) og har w2k også på denne, så kan jeg starte w2k på WD 80G hardisken. Rare ting. Endret 11. mai 2004 av toreae Lenke til kommentar
toreae Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Prøver en bump. Ingen som har peiling, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå