andesam Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Etter at jeg har spilt bfv i ca 20 min så skrur spillet seg bare pluttselig av. Kan ikke fatte hva som er galt. CPU tempen ligger på under 50 grader og jeg har en zalman heatpipe på skjermkortet (med vifte). Noen som har peilign på hva som er galt? Har radeon 9800pro og catlyst 4.4 Endret 11. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Prøv å skru av VPU recovery. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) hjalp ikke noe det. I steden for å hoppe ut i windows når spillet klikka, så låste hele spillet seg, og jeg måtte resette dataen. Noen som har noen flere ideer? edit: happa ut i windows på den "vanlige" måten nå uten vpu recover aktivert. Endret 11. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er sikkert et eller annet program som starter i bakgrunnen. Virusprogram,epost, kanskje? Et tips er å koble to skjermer til pcen. Ha taskmanager, prosesser og sorter etter CPU, på skjerm 2. Da ser du hva som suger saft ut av prosessoren mens du spiller. Kanskje er det han her du må drepe? Eller kanskje denne? Hvis toolbaren din ser sånn ut: Så har du en jobb... MVH Øyvind Lenke til kommentar
Prinzmetal Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 I single player eller på nett? Er det forskjell? Hva er temperatur på skjermkortet? Hvem satt inn heatpipe (hva er gjort av modding etc)? Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) problemet har kommet etter at jeg reinstallerte dataen. (har installert bfv på nytt). Har ikke hatt noe problem med antivirus programmet før (norman internet control, anti virus og brannmur). Har ikke spilt noe single player siden problemet oppstod, så jeg vet ikke om det funker der.. jeg får vel prøve det ... Har også prøvd å eliminere de fleste prosessoene før jeg spillet bfv. Skal prøve noen flere spyware removers (har bare kjørt ad-aware). Endret 12. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Det er sikkert et eller annet program som starter i bakgrunnen. Virusprogram,epost, kanskje? Et tips er å koble to skjermer til pcen. Ha taskmanager, prosesser og sorter etter CPU, på skjerm 2. Da ser du hva som suger saft ut av prosessoren mens du spiller. Kanskje er det han her du må drepe? Eller kanskje denne? Hvis toolbaren din ser sånn ut: Så har du en jobb... MVH Øyvind :!: Lenke til kommentar
andesam Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Hvis toolbaren din ser sånn ut: typisk for folk som ikke har så veldig peiling og installerer en haug av programmer som skal gjøre dataen bedre osv. Har sett det alt for mange ganger... </offtopic> Endret 12. mai 2004 av andesam Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hvis toolbaren din ser sånn ut: typisk for folk som ikke har så veldig peiling og installerer en haug av programmer som skal gjøre dataen bedre osv. Har sett det alt for mange ganger... </offtopic> Jeg synes ikke du er så flink til å takke folk for at de i det minste PRØVER å hjelpe! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 [iC' date=12/05/2004 : 18:28] Hvis toolbaren din ser sånn ut: typisk for folk som ikke har så veldig peiling og installerer en haug av programmer som skal gjøre dataen bedre osv. Har sett det alt for mange ganger... </offtopic> Jeg synes ikke du er så flink til å takke folk for at de i det minste PRØVER å hjelpe! hmm... takk til alle som har prøvd å hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå