Cloud Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Trenger litt hjelp av dere, og veldig fort også. Hvem skal sitte hvor, den røde og den gule ledningen på katode kittet? Har selfølgelig tatt det av på alle mine tre katode kits, og jeg husker ikke hvor de forskjelige skal sitte. EDIT: Tenker på ledningene på brytere. TAKKER FOR RASKE SVAR! Endret 11. mai 2004 av Cloud Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 hvis det er på vippe bryteren så tror jeg at det skal vere uansett. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 hvis det er på vippe bryteren så tror jeg at det skal vere uansett. At det skal være uansett hva da? Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 hvis det er på vippe bryteren er det uansett hvor du plaserer den gule og den røde. jeg tenkte ikke over hvordan jeg plaserte de. jeg tror at det ikke skal ha noe å si hvor du plaserer de. Lenke til kommentar
LarsFromasj Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Det er samme hvor de skal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå