Nicklas Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei ! Jeg bare lurte på om noen kunne si meg hvordan jeg får dratt ned denne svarte ruta på Denne siden slik at listene kommer inni den svarte ruta som stopper akkurat der listene begynner. Håper på mange gode svar ! Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Putte hele div.kolonner inn i div.tekst? Hadde vanskeligheter med å lese spørsmålet.. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg skal ha en ramme rundt, på denna siden. Men ramma kom ikke lengre ned enn til begynnelsen av tabellene/listene. Hvordan får jeg den lengre ned ? Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) hmmm.. ikke helt sikker på hva du gjør feil, men du kan jo prøve å legge en div nederst i #content, slik: <div id="end"></div> #end { clear: both; } og.,.. lag en div rundt kolonnene dine med riktig bredde... dvs: bredden av de "floatede" div-ene +et par pixels ekstra (pga. IE som vanlig..) Bare i tilfelle noen har skjermbredde som er lavere enn bredden av de elementene, så slipper du at de havner under hverandre.. Endret 11. mai 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) oki, nå gikk ruta ned .. men den er ikke sammenhengende hmm EDIT: Hmm kansje det bare er hos meg, men hvordan får jeg de listene litt mer til høyre ? Endret 11. mai 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) oki, nå gikk ruta ned .. men den er ikke sammenhengende hmm EDIT: Hmm kansje det bare er hos meg, men hvordan får jeg de listene litt mer til høyre ? For å flytte ting litt att og fram kan du bruke margin og padding Endret 11. mai 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Kan jo bare nevne at den pixelstreet linken din er ganske useless for oss vanlige dødelige..får bare Internal Server Error på alt jeg klikker på.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Dersom du sjekker ut "Teh Official PixelStreet Thread" under Web-design, HTML og CSS, så ser du at den ikke kommer opp før noen uker. Den er med andre useless for ALLE, til og med meg, som har fått dispensasjon fra Satan til å leve evig. Endret 12. mai 2004 av Mr.Berg Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Den er med andre useless for ALLE, til og med meg, som har fått dispensasjon fra Satan til å leve evig. Har du fått det? Jeg fikk aldri innvilget søknaden... Edit: Når jeg allerede har beveget meg ut på viddene, vil jeg benytte anledningen til å si at jeg digger signaturen din: "If you wanna get high, close to the sky - Welcome to the mountains!" Du har peiling, bare så det er sagt... Endret 12. mai 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Edit: Når jeg allerede har beveget meg ut på viddene, vil jeg benytte anledningen til å si at jeg digger signaturen din: "If you wanna get high, close to the sky - Welcome to the mountains!" Du har peiling, bare så det er sagt... band: BigBang sang: Welcome to the Mountains hørte mye på den når jeg var på tur til Jotunheimen forrige gang, gitt... Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 band: BigBangsang: Welcome to the Mountains Ja, Cllouds rolling by er et bra album, selv om jeg er mer fan av Electric psalmbook... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Hehe... Jess da. Digger musikken, samtidig som det er litt selv-bonde-på-fjellet-ironi (selv om jeg ikke er bonde, da ) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 band: BigBangsang: Welcome to the Mountains Ja, Cllouds rolling by er et bra album, selv om jeg er mer fan av Electric psalmbook... Smart fyr du (hvertfall bra musikksmak ) Jeg er nå mer fan av metal nå om dagen, men bigbang er flinke meeen litt mer OnTopic: Denne sier litt om XHTML og CSS, og sier også en del om DIVs: http://home.comcast.net/~fredv4/xhtml/ *legge til i oppslagsverk* Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Hmm, fikk fortsatt ikke greie på hva jeg skulle skrive Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå