DrDoogie Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 nammen, være hjemme hos mamma og spille counter-strike med klanen duuu.... *klappe på hodet* Husk å skift bleie før du stikker inn, kan bli rimelig full før du slipper ut fordi du har vondt i ankelen! Og dette er forskjellig fra militærtjeneste _hur_? Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 å grine seg ut av 1.gangstjenesten er utrolig feigt! greit nok at det er ganske jævli mens det pågår og at du bygger opp en enorm forakt for alt som lukter av befal - men tenk å gå glipp av en så utrolig god dag som dimmedagen etter 1 år i grønt (eller blått...), det gjør det nesten verdt all dritten, maset og slitet! tror jeg var i opphøya tilstand i bortimot ei uke etter at jeg kom hjem... DEILI!! pc'en er heller aldri mer enn en perm unna og de som etterhvert har klart å skrive på seg flere tusen poster bare på dette forumet kan umulig ha vondt av litt avveksling! Ja, det er vert å kaste bort ett år av sitt liv på noen en ikke interesserer seg for og som bare forpurre en utdanning og karierre innen noe en brenner virkelig for og vet att en vil gjøre en god jobb. Tvang fører ikke til noe godt Lenke til kommentar
ooddbb Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Når folk skryter av hvor godt det er å bli ferdig, så kan det ikke akkurat vere spesiellt givende der!!! Militæret er for homoer, finner ikke mere mansdominert "yrke" i verden!!! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Når folk skryter av hvor godt det er å bli ferdig, så kan det ikke akkurat vere spesiellt givende der!!! Militæret er for homoer, finner ikke mere mansdominert "yrke" i verden!!! tror de fleste har godt av 1år i millitæret. Selv var jeg ikke der mer enn i 3 uker, men angrer på at jeg dimma nå. De fleste jeg kjenner som har fullført millitæret sier det er 1år de husker resten av livet (positivt altså) Så jeg tror ikke millitæret er bare for homoer, selv om du kanskje har et ønske om det ooddbb Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Drar inn den 15 August, og jeg gleder meg! Skal til Bardufoss. Skjønner ikke hva det er med folk som går inn for å dimme egentlig. Greit nok at de fleste av dem er i dårlig fysisk form, men et år i militæret kan ikke gjøre annet enn godt for flesteparten. Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 gleder meg til militæret jeg, et år med fysisk aktivitet og litt avvekslingi en ellers grå og kjedelig hverdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå