ronnyaa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Øke volten på skjerkortet vha voltmod ? Har ikke prøvd selv, men det er vel meningen med voltmod, høyere frekvens på gpu uten artifacts... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 De forsvinner ikke ved å øke volten på agp porten, noe mange tror. Å øke volten på agp porten kan derimot brenne opp skjermkortet, så ikke tukle så mye med den... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gidder ikke å lage en ny post! Har Fast write og agp speed noe å gjøre med klokking? Kommer man lengre hvis man slår av fast write? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gidder ikke å lage en ny post! Har Fast write og agp speed noe å gjøre med klokking? Kommer man lengre hvis man slår av fast write? Høy agp frekvens kan også ødelegge skjermkortet, la den stå på 66MHz. Jeg pleier å ha "Fast Write" slått av, men tror ikke det skal ha no å si om den er på eller av... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Gidder ikke å lage en ny post! Har Fast write og agp speed noe å gjøre med klokking? Kommer man lengre hvis man slår av fast write? Høy agp frekvens kan også ødelegge skjermkortet, la den stå på 66MHz. Jeg pleier å ha "Fast Write" slått av, men tror ikke det skal ha no å si om den er på eller av... Jeg mente 4x eller 8x på skjermkortet Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Fast Write skal være avslått, såvidt du ikke har ATI R9600 serie kort, alle andre kort blir mer ustabile av Fast Write. Såvidt jeg vet så skal det ikke ha noe å si for ytelsen. Alt dette er hva jeg synes å huske ifra å ha lest FAQ/readme til Omega driverne for ATI, så er ikke 100% sikker på alt dette Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg mente 4x eller 8x på skjermkortet Åja, hehe, er litt sløv. 8x AGP er best, men du vil ikke merke noen forskjell om du har på 4x eller 8x da det er så liten forskjell uansett... Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har PowerColor 9800 Pro og har Fast Write på. Det fungerer utmerket, tror jeg ikke rører på noe jeg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har g4 ti4600 og har alltid hatt fastwrite på.. Har ikke hatt noen problemer heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå