Sir Spiff Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hei, jeg lurte på om noen viste om du kunne ha større enn 32mb kort inne i telefonen? Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har et TwinMOS 256 MB kort i min, samme en kompis. Funker fin fint. Anbefaler å ha en kortleser til pc'n for å kopiere med istedet for BT/IR. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har hørt at den skal klare 512mb kort Lenke til kommentar
Sir Spiff Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 trengte du å oppdatere telefonen på noen mulige måte for at den skulle takle det, vet at du må gjøre dette me siemens SL45. Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg har ikke oppgradert softwaren siden jeg fikk telefonen 2. april. Så funker uten oppgradering. Har sett at produsentet av mmc kortet har noe å si. Sjekket litt rundt før jeg kjøpte og så på et tysk forum at TwinMOS sine ihvertfall funket. Men om 512 MB funker kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
Sir Spiff Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 fine den, har bestilt TwinMos 256mb kort fra komplett nå, Takker for alt hjelpen. Mvh Spiff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå