PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Kanskje streikeretten burde fjernes? hadde det vært opp til meg så skulle alle streikende bli sagt opp, og rett inn med polakker! Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen, du? Så du fant det forgått og fjerne den linken som gav meg en trojansk hest. Jævel. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 HRAF ville i utgangspunktet ha 4,1%. De har moderert seg til 3,5%, tror jeg. Som tidligere bartender er jeg ganske indignert av JoachimRs utspill; Joachim, du burde prøve arbeide i restaurant selv og leve på den lønna, så kan du selv se hvor slemt og dumt dette er. Å være slem er jo høyresidens varemerke, det er jo i bunn og grunn det politikken de fører går ut på. Restaurantarbeider som gjennomsnitt får en 10-20% i tips av det han selger for, skattefritt, er ikke å forakte. Tja skal vi da halvere lønna til samtlige direktører og bedriftseiere i samme slengen, de har jo massevis av frynsegoder og fallskjermer + pansjonsordninger som går langt utenpå det en vanlig mann kan drømme om ? Ikke det nei, nei det ville vel ikke passe inn i Høyres politikk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Så du fant det forgått og fjerne den linken som gav meg en trojansk hest. Jævel. Sorry mac, men den gir nok ingen trojansk hest. Er egentlig bare en liten exploit i MSIE som gjør at vinduene hopper litt her og der, Norton oppfatter den som virus. Fjernet den fordi jeg glemte at folk her bruker IE (og ikke opera, som faktisk er "beskyttet" mot slikt), og jeg er ikke interessert i at folk skal få helt hetta. Endret 11. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Så du fant det forgått og fjerne den linken som gav meg en trojansk hest. Jævel. Sorry mac, men den gir nok ingen trojansk hest. Er egentlig bare en liten exploit i MSIE som gjør at vinduene hopper litt her og der, Norton oppfatter den som virus. Fjernet den fordi jeg glemte at folk her bruker IE (og ikke opera, som faktisk er "beskyttet" mot slikt). Du er ikke vennlig og fortelle meg hvorfor denne greien ble registert som 10 _forskjellige_ trojanere? Og hvordan i helvete jeg kan få fjernet dritten? Blitzerjævel. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 OMG LOL!!111!!1 Jokke: Du er klar over at det faktisk er DIN klasse som flytter fabrikker til utlandia og ansetter billig arbeidskraft fra utlandia? Selv om bedriften går med dundrende overskudd. . . Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Du får ikke trojanere av å gå inn på en nettside, Jokke. For øvrig ville jeg brukt Norton AV til å fjerne trojanerene (som du for øvrig sannsyneligvis har fått ved å surfe lugubre sider, aka porr, med IE ) Blitzerjævel. Takk for komplimentet. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Norton mener det er noe galt med denne trojaneren, og den klarer ikke fjerne det... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 PM FFS! Svar på spørsmålet Jokke, drit i å svare på svada og tøv. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Blitzerjævelen over her sørget for at jeg fikk en trojansk hest. Han er dessuten rapportert. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) HAHAHHAHA! Genialt. Man.kan.ikke.få.trojanere.av.å.kun.gå.inn.på.en.nettside. Jeg er en rapportert blitzerjævel. Olsen har et eller ti poeng her... La saken ligge. Men du må gjerne plage meg på PM, alltid velkomment. Holycow: ja. EDIT til Jokke: Du har ikke fått trojaner av den sida. Enkelt og greit. Verste som kan ha skjedd er at den reagerer på "malicious code", noe som i seg selv er harmløst. Ps. http://www.opera.no <- norsk og bra. Endret 11. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hold dere til sak for faen. Drit i den fåkkingstrojaneren som ingen andre bryr seg om! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 er det den derre "you are stupid" sida? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 "you are an idiot". og det føler jeg meg også som, her jeg går rett på og klikker på linken, og ender på en en commie-trojaner. Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Ferdig med det? Arbeiderne i resturanten burde få høyere lønn, hvis bedriften fremdeles blir konkurransedyktig. Dog burde ikke lønningene bli så mye høyere i Norge, grunnet prisnivået. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Ja, onkel Haltan har vært slem mot deg, jeg skal ta en prat med han jeg Man blir litt sur på disse sjåførene når man ikke finner det man vil ha i butikken... Endret 11. mai 2004 av HoLy_CoW Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2004 Si opp alle sjåførene. Det kan da iekke være så vanskelig å finne andre til å erstatte dem, selv polakker har vel sertifikat. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Si opp alle sjåførene. Det kan da iekke være så vanskelig å finne andre til å erstatte dem. Feil, igjen. Endret 11. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Finnes det ikke andre transportbyråer de kan bruke? Ingen utenlandske? Hadde jeg vært ledelsen hadde jeg gjort dette, enten som en midlertidlig eller permanent løsning. Det er fordi jeg mener kravet dems ikke er rettferdig. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Hadde jeg vært ledelsen hadde jeg gjort dette, enten som en midlertidlig eller permanent løsning. Er ikke det ulovlig? Lenke til kommentar
OeO Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Kommer vel ann på kontrakten? Såvidt jeg forstår det er det et transportfirma som krangler med arbeiderne sine, og Rimi osv kjøper tjenester av disse. Da kan vel rimi bytte firma? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå