Gå til innhold

Restaurantarbeiderne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
HRAF ville i utgangspunktet ha 4,1%. De har moderert seg til 3,5%, tror jeg.

Som tidligere bartender er jeg ganske indignert av JoachimRs utspill; Joachim, du burde prøve arbeide i restaurant selv og leve på den lønna, så kan du selv se hvor slemt og dumt dette er.

Å være slem er jo høyresidens varemerke, det er jo i bunn og grunn det politikken de fører går ut på.

Restaurantarbeider som gjennomsnitt får en 10-20% i tips av det han selger for, skattefritt, er ikke å forakte.

Tja skal vi da halvere lønna til samtlige direktører og bedriftseiere i samme slengen, de har jo massevis av frynsegoder og fallskjermer + pansjonsordninger som går langt utenpå det en vanlig mann kan drømme om ?

Ikke det nei, nei det ville vel ikke passe inn i Høyres politikk :wow:

Lenke til kommentar
Så du fant det forgått og fjerne den linken som gav meg en trojansk hest. Jævel.

Sorry mac, men den gir nok ingen trojansk hest. Er egentlig bare en liten exploit i MSIE som gjør at vinduene hopper litt her og der, Norton oppfatter den som virus. Fjernet den fordi jeg glemte at folk her bruker IE (og ikke opera, som faktisk er "beskyttet" mot slikt), og jeg er ikke interessert i at folk skal få helt hetta. :)

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Så du fant det forgått og fjerne den linken som gav meg en trojansk hest. Jævel.

Sorry mac, men den gir nok ingen trojansk hest. Er egentlig bare en liten exploit i MSIE som gjør at vinduene hopper litt her og der, Norton oppfatter den som virus. Fjernet den fordi jeg glemte at folk her bruker IE (og ikke opera, som faktisk er "beskyttet" mot slikt).

Du er ikke vennlig og fortelle meg hvorfor denne greien ble registert som 10 _forskjellige_ trojanere? Og hvordan i helvete jeg kan få fjernet dritten?

Blitzerjævel.

Lenke til kommentar

HAHAHHAHA! :D Genialt.

Man.kan.ikke.få.trojanere.av.å.kun.gå.inn.på.en.nettside.

Jeg er en rapportert blitzerjævel. :woot:

Olsen har et eller ti poeng her... La saken ligge. Men du må gjerne plage meg på PM, alltid velkomment.

Holycow: ja.

EDIT til Jokke: Du har ikke fått trojaner av den sida. Enkelt og greit. Verste som kan ha skjedd er at den reagerer på "malicious code", noe som i seg selv er harmløst.

Ps. http://www.opera.no <- norsk og bra.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Finnes det ikke andre transportbyråer de kan bruke?

Ingen utenlandske?

Hadde jeg vært ledelsen hadde jeg gjort dette, enten som en midlertidlig eller permanent løsning. Det er fordi jeg mener kravet dems ikke er rettferdig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...