Gå til innhold

Restaurantarbeiderne

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje streikeretten burde fjernes? hadde det vært opp til meg så skulle alle streikende bli sagt opp, og rett inn med polakker!

Det er heldigvis ikke opp til deg.

Polakker skal jobbe under liknende vilkår. Deres rettigheter skal være like.

Lenke til kommentar
Kanskje streikeretten burde fjernes? hadde det vært opp til meg så skulle alle streikende bli sagt opp, og rett inn med polakker!

Ja dette er jo kjente toner fra Høyresiden i norsk politikk , sagt med andre ord : Mer til de rikes bord , eller : Mye vil ha mer .

Lenke til kommentar

Ja dette er jo kjente toner fra Høyresiden i norsk politikk , sagt med andre ord : Mer til de rikes bord , eller : Mye vil ha mer .

Et gufs av Thathcerisme skjærer gjennom Høyre.

Lenke til kommentar

HRAF ville i utgangspunktet ha 4,1%. De har moderert seg til 3,5%, tror jeg.

Som tidligere bartender er jeg ganske indignert av JoachimRs utspill; Joachim, du burde prøve arbeide i restaurant selv og leve på den lønna, så kan du selv se hvor slemt og dumt dette er.

Å være slem er jo høyresidens varemerke, det er jo i bunn og grunn det politikken de fører går ut på.

Lenke til kommentar
HRAF ville i utgangspunktet ha 4,1%. De har moderert seg til 3,5%, tror jeg.

Som tidligere bartender er jeg ganske indignert av JoachimRs utspill; Joachim, du burde prøve arbeide i restaurant selv og leve på den lønna, så kan du selv se hvor slemt og dumt dette er.

Å være slem er jo høyresidens varemerke, det er jo i bunn og grunn det politikken de fører går ut på.

Restaurantarbeider som gjennomsnitt får en 10-20% i tips av det han selger for, skattefritt, er ikke å forakte.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Jeg er helt overbevist om at Erna er ond innerst inne, slik som alle andre høyre-politikere og sympatisører. Vi er selve kjærnen av hva ondt måtte være.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...