Jørgen Sørheim Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 P800: vekkerklokke, avtalebok, ringing og sms. Tar ett og annet bilde hvis jeg ikke har med digitalkameraet. N-gage: spill, mp3, radio. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) T610'n min brukes til å ringe med, og mest meldinger. Noe Minigolf og BlackJack om jeg ikke har noe å finne på, spesielt kult er det med Minigolf over Blåtann. Tar noen kule bilder, og bruker som bakgrunn. Ellers brukes kalenderen en del... 3210'n min brukes ikke lengre, men den ble brukt til å ringe med, og sende SMS, mens jeg hadde P800. Brukte den på fest og når jeg hadde behov for mindre telefon. Endret 11. juni 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 (endret) la meg se... fra 1 til 5 da: 1. Ringe med ( Noe som enda er det viktigste for meg) hehe 2. Alarmklokke. 3. SMS 4. Skrive notater/kalender 5. Sjekke nyheter Edit: Glemte kalender Endret 11. juni 2004 av Xpi Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Bruker det mest til å ta nakenbilder av meg sjøl og sende til totalt ukjente folk. Det betyr da også at jeg sender ganske mange mms. Ellers blir det ganske mange vanlige sms. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 Bruker telefonen min som.... ehm... telefon! Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 har ikke fått meg kameratelefon ennå, så jeg bare lurer hva er det folk tar bilder av hele tiden nå, som dere ikke så behovet for før, før dere fikk dere kameratelefon ? Siden noen her tar ørten bilder om dagen ? Er plutselig alle blitt hobbyjournalister eller mvh nerd-light Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 har ikke fått meg kameratelefon ennå, så jeg bare lurer hva er det folk tar bilder av hele tiden nå, som dere ikke så behovet for før, før dere fikk dere kameratelefon ? Siden noen her tar ørten bilder om dagen ? Er plutselig alle blitt hobbyjournalister eller mvh nerd-light Det er ikke så lett å forstå, men så fort du får deg en mobil med kamera så vil du se at det faktisk er ganske praktisk med kamera på den. Selv om bildekvaliteten ikke er allverdens så kan den fint brukes til å bevare div. minner. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 absolutt mest sms og mms, men også en del ringing. Ellers så bruker jeg den som "notatblokk", "adresse- og telefonbok" og leke.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 aller mest sms, kalendern brukes ganske mye (er ganske pre senil ) og litt å ringe.. men får straks en SE K700 så da blir det vel litt radio og mp3 og kamera bilder også.. Lenke til kommentar
moray Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 * Ringe * SMS * Vekkerklokke * Kalender *MMS Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 har ikke fått meg kameratelefon ennå, så jeg bare lurer hva er det folk tar bilder av hele tiden nå, som dere ikke så behovet for før, før dere fikk dere kameratelefon ? Siden noen her tar ørten bilder om dagen ? Er plutselig alle blitt hobbyjournalister eller mvh nerd-light Før var det flere ganger hvor jeg kom i en situasjon der jeg tenkte "F*ck, her skulle jeg hatt et kamera", og det har jeg nå (jeg tar både med meg det skikkelige digitalkameraet og mobilen om jeg skal no' spesielt, förstås) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 jaggu...et Optio S er kjekt å ha i lomma Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 ringe sms mms grps kamera (ikke så mye da) fjernkontroll mp3-spiller Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 (endret) bruker min N6600 til: sms mms gprs internet bluetooth(bruker det iblant) sende over filer til mobben spille kamera filming Endret 12. juni 2004 av mobilfreek Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Vekkerklokke, kalender, sms/mms, av og til mp3 (avhengig om jeg ikke har med en viss mp3 spiller), notater, kamera (kamera/video altså) og sist men ikke minst word/excel + en del andre symbian ting. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Er en av de ytterst få (virker det som) som faktisk bruker telefonen til å snakke med folk. Kanskje en SMS i ny og ne. Samt Wap/GPRS når jeg har den i lomma og glemmer å skru på tastelåsen. Er vel ikke lenge før det kommer mobiltelefoner uten mulighet for ringing, siden ingen bruker de til det. Hadde en Motorola CD160 (mursteinstelefon) fram til ikke så lenge siden. Kjøpte så en Siemens C60. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 12. juni 2004 Del Skrevet 12. juni 2004 Bruker telefonen mest til å sende SMS, vekkkerklokke, kamera, videoopptak og kalenderfunksjon.. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
eblth Skrevet 13. juni 2004 Del Skrevet 13. juni 2004 SMS, MMS, kalender, og ta imot anrop bruker jeg min Nokia 7250i til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå