Gå til innhold

Zelda: Wind Waker

Anbefalte innlegg

Jeg har spillt alle Zelda spillene, og runnet dem, uten om Zelda: Wind Waker. Jeg har sett mange screens av det, og spillet ser ut til og blitt omgjort til ett 100% barnespill. Grafikken ser dårlig ut, og virker som en dårlig supermann-film. Noen sier spillet er :thumbdown: , mens noen sier det stikk motsatte. Selvfølgelig skjer det med de fleste spill, men jeg vil vite om noen av dere har noen synspunkter på det nye Zelda spillet.

Jeg vil også fram med at alle de andre spillene, utenom Majoras Mask, er en av de mest klassiske spillene som er laget. Fra det første Zelda spillet som kom ut, til Majoras Mask så har spillet blitt mer og mer avansert. Både spillemessig og utseende. Fleste spill skjer det med, men det er noe spesielt med Zelda. Nintendo har genialt utført oppfølgere, men når Majoras Mask kom ut så ble jeg litt skuffet. Spillets utseende er helt likt med Ocarina Of Time, så og si, og spillemessig er det heller ikke så forskjellig. Det er noe som trakk mye ned på spillet. Men hva vet jeg? Jeg har spillt Zelda siden jeg var 7 år.. :)

Endret av robbery
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Zelda the windwaker er langt ifra noe barnespill. (ihvertfall ikke mer enn resten av serien :D ) Uansett, hvis du har likt de tidligere spillene, så kommer du til å elske wind waker. Var selv skeptisk til grafikken første gang jeg så den på bilde, men skepsisen forsvant så fort jeg fikk fyrt opp spillet. PErfekt grafikk til et nesten perfekt spill. Er du Zelda fan, så kan jeg ikke skjønne hvordan du kan bli skuffet over Wind waker. Spillet er fullt av nintendo magi!

Endret av orjanos3.16
Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt noen tidligere versjoner av Zelda. Wind Waker er et av de beste spillene jeg har spillt noensinne. Prøvde Ocarina of Time etter, men det likte jeg ikke.. Men ser fram til Wind Waker 2 som blir vist om ca. 40min på E3 :p

Lenke til kommentar

Har vært og er svoren Zelda-fan. Har spillt alle og kan med letthet anbefale Windwaker, var forøvrig grunnen til jeg kjøpte GC. Spillets grafikk er lagt noe mot tegnefilm sjangeren men dette funker som bare fy, jeg var som ganske nervøs i starten men ble fort overbevist.

Kjøp det

Spill det

Elsk det

Lenke til kommentar

Wind Waker er et fantastisk spill, dog selvom jeg må si at jeg ble ganske skuffa når jeg så de første bildene etter at de forandret grafikken fra en litt "voksen"-aktig grafikk til den cel-shadingen som nå er i spillet, men den klagen ramlet ganske så kjapt ut av tankene og munnen min så fort jeg hadde spilt spillet. et fantastisk lite (stort) spill det der ;)

Lenke til kommentar

Er svoren zelda fan selv og har alle spillene og har klart ut ALLE spillene men ikke helvette om jeg spiller wind waker! :realmad:

Det ser jo ut som om målgruppen deres er 5 åringer!!!

Kan hende jeg ville likt det viss jeg prøvde det men jeg er fortsatt av den oppfatning av at alle sanne Zelda fans burde boikotte de siste spillene og ikke spille de eller kjøpe de.

Ikke det at jeg tror at vi får noe utrolig gjennombrud eller at det har noe å si men jeg mener at alle som er skeptisk til spillet og som virkelig er tilhenger og har spilt alle spillene skal ligge unna dette spillet i ren protest. Grafikken og modellene er jo helt RÆVA :wallbash:

Lenke til kommentar

Det er definetivt et bra spill, men siden du er en av oss som liker old school Zelda så kan du oppfatte det som et spill som likegodt kunne het noe annet en Zelda. Har godt veldig langt unna den vanlige historien.

Men for all del ikke missforstå, det er et veldig bra spill

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...