Hazno Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Jeg holder på med en PHP FTP-Klient, men når jeg får kobla meg til en ftp-server, kommer dette opp istedenfor en ordentlig liste over filene som er på server'n: Files found on ftp.home.no for hazno-dz array(8) { [0]=> string(11) "general-lan" [1]=> string(8) "kristian" [2]=> string(5) "music" [3]=> string(9) "hazno.jpg" [4]=> string(6) "script" [5]=> string(5) "progz" [6]=> string(16) "sakura_zulix.jpg" [7]=> string(16) "hazno-klasse.jpg" } Her er kode-snutten for akkurat dette området: echo "<u>Files found on <b>$ftp_server</b> for <b>$user</b></u><br /><br />"; // get contents $contents = ftp_nlist($conn_id, "."); // output $contents var_dump($contents); Hvorfor kommer det ikke opp som en ordentlig liste, men som arrays, og hvorfor står arrays'ne horisontalt og ikke vertikalt? Lenke til kommentar
???????? Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Grunnen til at det kommer horisontalt er fordi var_dump() skriver det på den måten. Prøv heller: foreach($contents as $var){ echo "$var<br>\n"; } Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Evt. legg til <pre> </pre> før/etter output av var_dump. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå