mandela Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 trenger en høytaler som jeg kan koble på mp3-spiller / cd-spiller, som går på batterier (helst AA), skal brukes ute (strand, båt osv.) tips mottas med takk, har en gammel sony høytaler, men den er nå blitt sprengt (det var et stereo-sett til bærbar lyd, begge er sprengte ) Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Skal vanskelig gjøres og finne en monohøyttaler... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Tja.. de fleste høyttaler er vel mono strengt tatt. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 16. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2004 har tittet på Tivoli PAL, får ta meg en tur i en hifi butikk og høre på denne, synd at den bruker spesialbatteri Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Hva med en slik? Den går på batterier, og jeg leste en test på ITpro der den ikke ble heelt slaktet Var muligens litt dyr, jeg vet ikke. Har ikke testet den selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå