guttorm Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Oi. Nå er jeg ingeniør iforhold til hva jeg var igårkveld. Sier ikke så mye. Vell,simen1 kan mye,og kjører ofte på med eneveldene,svært detaljerike fakta og kunnskaper. Takk Simen1 Lenke til kommentar
Tootimes Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 Det var det jeg tenkte meg. Kan vel ikke være noe problem å finne samme batchen heller. Kikka på Corsair XMS PRO4000 DDR-DIMM 512MB 32Meg x 8, 3-4-4-8, 500MHz, det finnes også et matchet par.(testet her på siden) Står mellom disse to,vel foreløpig. Hjelpsomme folk er gull!!!! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Tusen takk for skryt! Det gjør det bare ennå gøyere å være på forumet. Jeg kom forreten på at "jag" har laget en svært informativ tråd om hvilke minnemoduler men bør kjøpe til AMD64-systemer. Kompatibilitet A64 hovedkort og minne *27.04.04*, Oversikt over hovedkort og minne Lenke til kommentar
Tootimes Skrevet 12. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2004 (endret) Jess. Den er grundig studert. Heh,sjakka 3d mark på den haugen jeg sitter på nå. La oss si det sånn: det ble firesifret vaffal... snorreh har jo lagt ut en GULL-LINK! i en annen tråd. Her,www.mushkin.com. Nederst,AMD special report. Endret 12. mai 2004 av Tootimes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå